Beantwoord

openem

  • 26 juni 2019
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Waarom neemt niemand op bij tmobile ben al 45 min in de wacht
icon

Beste antwoord door Glassertje 26 juni 2019, 21:51

@rickyskhemai Welkom op het forum.



door de beter stap je over weken is het ontiegelijk druk bij T-Mobile. Daarom kan het klang duren voor je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Op de website zou ook een mogelijkheid voor te chatten zijn. Heb het zelf nog niet naar gekeken, maar dit gaat in de regel sneller.



Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. De meeste problemen kunnen klanten onderling wel oplossen, maar als het iets te technisch is en er zijn klantgegevens nodig, komt T-Mobile in beeld. Ze lezen mee en ze reageren gemiddeld reactie duurt 24/48 uur.



dus als het echt dringend is adviseer ik te bellen, dat gaat ondanks het wachten nog steeds sneller.



ADus als je hulp nodig hebt, brand los.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
@rickyskhemai Welkom op het forum.

door de beter stap je over weken is het ontiegelijk druk bij T-Mobile. Daarom kan het klang duren voor je iemand van de klantenservice aan de lijn krijgt. Op de website zou ook een mogelijkheid voor te chatten zijn. Heb het zelf nog niet naar gekeken, maar dit gaat in de regel sneller.

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. De meeste problemen kunnen klanten onderling wel oplossen, maar als het iets te technisch is en er zijn klantgegevens nodig, komt T-Mobile in beeld. Ze lezen mee en ze reageren gemiddeld reactie duurt 24/48 uur.

dus als het echt dringend is adviseer ik te bellen, dat gaat ondanks het wachten nog steeds sneller.

ADus als je hulp nodig hebt, brand los.

Reageer