Beantwoord

Openen NAT type

• 1 november 2018
  • 2 reacties
  • 1369 Bekeken

Beste,

Vandaag contact gehad met jullie chatservice betreft het anders instellen van mijn modem. Helaas bleef het bij een aantal algemene antwoorden en kreeg ik geen reactie meer op de inhoudelijke vragen. Wellicht kunnen jullie mij alsnog helpen en wellicht mijn klacht overbrengen?

Zie bijgaand een kopie van het chatgesprek...

Een reactie zie ik graag tegemoet per e-mail of telefonisch.

Met vriendelijke groet Harold.
icon

Beste antwoord door Sander 3 november 2018, 18:10

Hoi @Harold Albers

Er zijn zeker mogelijkheden om je NAT type aan te passen. Dit heeft te maken met de beveiliging van je verbinding. Zie deze topics over dit onderwerp:

Dit is iets wat we niet vanuit de klantenservice ondersteunen, maar wel graag bespreken op de Community. Je zit hier dus helemaal op de juiste plek!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Harold,

Het NAT-Type van een router is ook een vreemde term die uit de Playstation/Xbox wereld komt. NAT staat voor Network Address Translation en kun je aan of uitzetten.

Wat je waarschijnlijk wil is dat er bepaalde poorten geforward worden in je router. Welke poorten hangt van het spel af. De makkelijkste optie is je Playstation/Xbox een vast IP adres geven via IP adres reservering in de router. Vervolgens zet je dat IP adres in de DMZ zodat alles wat binnenkomt op de router waar niet om gevraagd is direct naar je spelcomputer gaat.

Goed ingeschat?

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Harold Albers

Er zijn zeker mogelijkheden om je NAT type aan te passen. Dit heeft te maken met de beveiliging van je verbinding. Zie deze topics over dit onderwerp:

Dit is iets wat we niet vanuit de klantenservice ondersteunen, maar wel graag bespreken op de Community. Je zit hier dus helemaal op de juiste plek!

Reageer