Beantwoord

Openingstijden klantenservice

• 21 juni 2020
  • 3 reacties
  • 240 Bekeken

Hallo,

Op de site staan prachtig groot de openingstijden van de klantenservice vermeld zoals hierboven in het plaatje te zien is.

Echter als ik bel, wordt mij doodleuk verteld dat er compleet andere tijden zijn, en dat ze momenteel (zondag) gesloten zijn.

Ik snap dat ik daar nu niks aan kan veranderen, maar zou wel prettig zijn als de tijden die groot vermeld staan overal, ook daadwerkelijk kloppen!

Groeten, Martin

icon

Beste antwoord door Jason 22 juni 2020, 10:37

Hoi @martinleppen, welkom op de Community, goed dat je er hier naar vraagt! De openingstijden die hierboven staan, kloppen 100%. We zijn elke zondag geopend, daarom vermoed ik dat je of per ongeluk bent doorverbonden naar bijvoorbeeld de Sales afdeling of een andere afdeling, of dat je bij het inspreken een woord hebt genoemd dat gelinkt wordt aan een andere afdeling waardoor je bij hen terechtgekomen bent. 

Wanneer je belt naar 0800:0092 en dan klantenservice Thuis of T-Mobile Thuis inspreekt, dan word je automatisch doorverbonden naar onze Thuis Klantenservice. Sorry dat het gisteren niet helemaal lukte, kan ik je nu helpen? De Community zit altijd voor je klaar! 😉👍

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @martinleppen, welkom op de Community, goed dat je er hier naar vraagt! De openingstijden die hierboven staan, kloppen 100%. We zijn elke zondag geopend, daarom vermoed ik dat je of per ongeluk bent doorverbonden naar bijvoorbeeld de Sales afdeling of een andere afdeling, of dat je bij het inspreken een woord hebt genoemd dat gelinkt wordt aan een andere afdeling waardoor je bij hen terechtgekomen bent. 

Wanneer je belt naar 0800:0092 en dan klantenservice Thuis of T-Mobile Thuis inspreekt, dan word je automatisch doorverbonden naar onze Thuis Klantenservice. Sorry dat het gisteren niet helemaal lukte, kan ik je nu helpen? De Community zit altijd voor je klaar! 😉👍

Afhandeling van mijn vraag regel ik verder gewoon via de telefoon. Ging om een opzegging, dus dat lijkt me makkelijker met de benodigde info om via de telefoon te doen.

Weet niet meer precies wat ik gezegd heb, maar het woord opzeggen of opzegging zat er in ieder geval in, misschien herroeping… Ik zal het zondag nog eens testen ;-)

Reputatie 7
Badge +7

@martinleppen Thanks voor je terugkoppeling! Wanneer je enkel opzegging inspreekt, kan het voorkomen dat onze IVR (interactive voice response, oftewel spraakherkenning) je doorzet naar de collega's van Mobiel. Hun klantenservice is op zondag niet geopend, dat zou de andere openingstijden verklaren.

Ik vind het oprecht jammer dat je ons gaat verlaten, maar respecteer je keuze uiteraard 100%. Mag ik vragen wat de reden van je opzegging is? Hopelijk mag ik je in de toekomst nog eens verwelkomen. In de tussentijd ben je altijd meer dan welkom om mee te doen op de Community natuurlijk! 😉👍

Reageer