[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021

[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021

Toon eerste reactie

251 reacties

Hilversum idem dito.

Internet lag er ook even uit, nu alleen nog TV kastje.

Een boek is ook leuk!

Dordrecht ook kapot. Thuiswerken wel een dingetje zo😅

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

Jullie telefoon ligt er ook uit...

Geen vast internet meer. 5571

Geen internet in Amsterdam 1052. Ik heb over 20 min universiteit tentamen en moet camera aan inbellen en veel data gebruiken dan! Data is duur! Dit is de 2e keer in bijna een maand dat er een storing is (vorige keer 3 uur geen internet!!) 

Bavel 4854 geen internet sinds 20 minuten. Het herstarten van het modem heeft geen effect gehad.

Het internet werkt weer (15:53) 

4033 Lienden, geen vast internet vanaf 15.15. Ook midden in online vergadering.

Hier in Ede (6717) ook geen vast internet meer

Hier in Maarssen ook alles weg met postcode 3608al.

Geen internet Deventer (7412) vanaf 15:10u. Net als vanochtend 07:45u....

Reputatie 3

Nootdorp 2631WP ook problemen geen verbinding sinds 15.00/ herstarten heeft niet geholpen

Postcode 6351 - geen internet sinds 15 uur.

Lijkt wel een landelijke storing

Hier ook al 30 min geen internet. Hoofddorp 2132 .. hoe lang gaat het duren? Ben aan jet werk.

Amsterdam 1057 is het internet weg

Sinds 14u geen netwerk in Leeuwarden, geen tv, internet en wifi! Dit is al de zoveelste keer! Hoop dat het snel wordt opgelost

Geen vast internet hier (postcode 3072 Rotterdam) half uurtje nu. Rood lampje op modem, al 2x gereset. Thuis werken uiteraard 

Same issue in Amsterdam 1091, No Internet (fiber) 

#metoo op postcode 2931

Reputatie 4

3544 Heeft geen internet wel televisie. Maar extra pakketten liggen er uit. Idem gemist etc. 

Internet probleem T-Mobile Thuis Glasvezel Alphen aan den Rijn 2402DH

Purmerendook. 1440

Tip: gebruik je telefoon als hotspot. Hopelijk gaat T-mobile geen probleem maken van teveel data gebruik.

15:30In Nijmegen ook weer geen verbinding, 6531. Rood lampje.

15:55: doet het weer.

T-mobile: fix ur crap.

Sinds vanochtend vroeg (7:15 ongeveer) geen internet verbinding meer.
TV / Bellen heb ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.

Ik gebruik normaal een eigen router achter de glasvezel converter, maar ook met door T-Mobile geleverde router geen verbinding, meermaals herstart uitgevoerd.

Betreft gemeente Deventer (7413), Gigabit via glas.
Ben van ellende maar op kantoor gaan zitten, thuiswerken via de 4G is ook niet erg lekker te doen.

Reageer