[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021

[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3704 reacties

16: 40 We hebben enkele werkzaamheden uitgevoerd en we ontvangen signalen dat de verbinding daarmee is hersteld. Mocht je dit niet direct merken, dan is het advies om het modem (en eventueel de zwarte Media Converter) kort van de stroom te halen. Hoe je dit doet, kun je lezen in dit topic: herstart modem.

15:55 Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

251 reacties

Reputatie 1

Gouda sinds vlak na 15u. Postcode 2806sk.

Na heropstarten modem ook een connectie error met tv

Midden in een online werkoverleg

Reputatie 3

Geen enkel probleem met het internet. Wel is de TV volledig weggevallen.

Hier zijn inderdaad ook problemen. Regio 2405. Enig idee van tijdsduur? 

Reputatie 2

Geldt ook voor Deventer (7424).

Internet en TV ligt eruit bij mij. (4823)

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

Internet / WiFi ligt er uit in Amsterdam 

Geen vast internet in Ede. Waardeloos ben met m'n werk bezig.

Ik heb geen internet meer. Postcode 5211

Reputatie 2

Hier ook geen internet, 2805 Gouda

Na herstarten modem rood lampje internet. 6714cr

In Hoofddorp ligt het er ook uit. Gaf online les → BALEN1

Glasvezel verbinding richting het modem ligt sinds 10 minuten plat in Den Haag (2516).

Postcode 3011PD, ik heb sind 15.20 geen T-Mobile Thuis Wifi meer. Mobiel internet via 4G doet het nog wel.

DSL-verbinding geeft nog normale status aan, alleen de internetverbinding die eroverheen moet lopen is weg… :-(

Postcode 3405 (bij Utrecht, richting Gouda...)

Ook hier in Amsterdam 1092 TV ligt wifi eruit

Hier in Leeuwarden sinds 15:00 geen internet en TV meer. Ben afhankelijk van internet voor m’n werk, knap vervelend dit. 

Hier Waddinxveen  2741 xb 15.oo ook problemen met internet 

2522 internet rood lampje brandt

Ook hier in wemeldinge 4424 geen internet

4849 ligt er ook uit. Ik krijg geen lease meer. 

Hoofddorp geen Internet. ETA?

Leeuwarden ook internet problemen 

Voorburg 2272 ook geen internet/tv meer. Over 9 maanden verwachten we dan ook een baby 👶 

Home Internet is not working 2134KJ

In Deventer lig ik er ook uit

Reageer