[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021

[Opgelost] Probleem vast Internet/Wifi 1-3-2021
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3704 reacties

16: 40 We hebben enkele werkzaamheden uitgevoerd en we ontvangen signalen dat de verbinding daarmee is hersteld. Mocht je dit niet direct merken, dan is het advies om het modem (en eventueel de zwarte Media Converter) kort van de stroom te halen. Hoe je dit doet, kun je lezen in dit topic: herstart modem.

15:55 Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

251 reacties

Reputatie 1

Gouda sinds vlak na 15u. Postcode 2806sk.

Na heropstarten modem ook een connectie error met tv

Midden in een online werkoverleg

Reputatie 1

(...) In dit topic houden we je op de hoogte.  

Ik zie nog niet heel veel informatie. Hoe vaak kunnen we een update verwachten? In deze periode van thuiswerken lijkt een update frequentie van minimaal 1x per half uur me toch niet heel gek.

Reputatie 2

5611 (Eindhoven) fiber hier. Valt op dat de T-mobile account pagina hapert maar voor de rest alles prima.

Tip; wanneer je problemen ondervind, vaak zijn connectieproblemen veroorzaakt door DNS problemen.
Kijk eens of (tijdelijk) instellen van een ander DNS adres op je computer/router het oplost, bv die van Google→ 8.8.8.8

Deze mogelijkheid vind je in de instellingen van je laptop/pc of wanneer je inlogged op je modem/router (192.168.1.1).

Aan de DNS instellingen ligt het niet. Ik gebruik al tijden die van T-Mobile niet.

No internet connection for 30 minutes now. The chatbot cannot connect me to an agent, the call center number 0800-0092 is not functioning. My neighbour has KPN and I’m using her connection - we are in the same block of flats, the cables are the same…
Why am I paying for this crap? This happens every month, but usually the connection is lost only for 1-2 minutes in the evenings.

I work from home and your service simply does not work. Any reason why I should stay with your company and not to change to KPN?

Reputatie 7
Badge +6

Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

Reputatie 1

Onze telefonische klantenservice is momenteel minder goed bereikbaar. We zijn keihard aan het werk om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Updates blijven we in dit topic plaatsen, dus houd dit topic in de gaten voor de meest actuele informatie.

Heb je naast een update over de klantenservice ook een inhoudelijke update over het probleem? Is de oorzaak bekend? Is er een idee wanneer iedereen weer gewoon kan werken? Kunnen wij als klanten iets doen om de impact te minimaliseren?

Heb je naast een update over de klantenservice ook een inhoudelijke update over het probleem? Is de oorzaak bekend? Is er een idee wanneer idereeen weer gewoon kan werken? Kunnen wij als klanten iets doen om de impact te minimaliseren?

Nothing, just pay the bills… I understood they put on some new TV platform. Why aren’t these upgrades run at night, instead of standard working hours?

3315 Dordrecht ook geen internet meer.

Hoofddorp weer in de lucht.

Dordrecht

Hij doet het weer 

Sinds 15.10 uur geen internet meer in Deventer. T-Mobile mag wel een gaan nadenken waarom er de laatste tijd zoveel storingen zijn. Veel mensen werken nu thuis en als je dan je netwerk gaat upgraden of wat je ook maar doet, doe dat dan niet overdag of doe het voorlopig helemaal niet.

Net als zovelen denk ik aan opstappen. Kunnen we de MB/GB declareren die we via de hotspot opmaken?

UPDATE: inmiddels is er weer internet :spy_tone4:

Rotterdam, 3031. Wanneer een oplossing. Voor thuis werkende mensen niet leuk!

Rotterdam postcodegebied 3061, nu ongeveer een half uur geen internet verbinding 🤯

Hoe zet ik uit dat ik bij ieder nieuw bericht in dit topic een melding krijg via de mail?

[edit]

Ah, zo dus:

uitzetten email notificatie bij een nieuw reactie

[/edit]

Hier zijn inderdaad ook problemen. Regio 2405. Enig idee van tijdsduur? 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

Internet / WiFi ligt er uit in Amsterdam 

DSL-verbinding geeft nog normale status aan, alleen de internetverbinding die eroverheen moet lopen is weg… :-(

Postcode 3405 (bij Utrecht, richting Gouda...)

Voorburg 2272 ook geen internet/tv meer. Over 9 maanden verwachten we dan ook een baby 👶 

Deventer ook weer helaas. Geen WiFi, geen internet. Herstarten modem geen effect. (Idd glasvezel hier)

Dordrecht ook kapot. Thuiswerken wel een dingetje zo😅

Reputatie 4
Badge

5611 (Eindhoven) fiber hier. Valt op dat de T-mobile account pagina hapert maar voor de rest alles prima.

Tip; wanneer je problemen ondervind, vaak zijn connectieproblemen veroorzaakt door DNS problemen.
Kijk eens of (tijdelijk) instellen van een ander DNS adres op je computer/router het oplost, bv die van Google→ 8.8.8.8

Deze mogelijkheid vind je in de instellingen van je laptop/pc of wanneer je inlogged op je modem/router (192.168.1.1).

2651 l, hier geen internet meer via de glasvezel. Router rapporteert geen IP-adres ontvangen via DHCP op de WAN (fiber) verbinding. 

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast Internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.  

Waardeloos bedrijf gewoon dit is al de 7e keer in anderhalve maand ik ga zo snel mogelijk weg bij jullie lekke als je de kost probeert  te verdienen  de laaste betaling ga ik terug storten ju ellende kost ons gewoon geld

In Rotterdam  hetzelfde  3027an

Home Internet is not working 1055MR

Reageer