[Opgelost] Problemen met Internet T-Mobile Thuis 9-9-2020

• 9 september 2020
  • 97 reacties
  • 17017 Bekeken
[Opgelost] Problemen met Internet T-Mobile Thuis 9-9-2020
Reputatie 7
Badge +6
  • T-Mobile Thuis moderator
  • 3293 reacties

Update 15:30 We hebben enkele wijzigingen gedaan en ontvangen inmiddels al signalen van klanten dat de verbinding inderdaad is hersteld. Mocht je nog geen verbinding hebben, dan raad ik aan het modem (en eventueel de zwarte media converter) kort van de stroom te halen. Lees hier hoe dat gaat: herstart modem

15:00 Update: Het probleem is nog niet opgelost, we zijn nog hard op zoek naar de oplossing. Excuses voor het ongemak! 

14:00 Update: Het lijkt te gaan om een deel van onze klanten op glasvezel in Deventer, Enschede en Leeuwarden. We zijn onafgebroken aan het werk om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

13:00 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met internet en TV. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

This topic has been closed for comments

97 reacties

Internet and tv services stopped working at 12:30 today. Performed reset, nothing happened. Area Enschede 7511KJ. 

Leeuwarden ook. Krijg geen WAN verbinding op de router

Geen vast internet Thuis in Leeuwarden vanaf 12:30 u. 

Sinds 12.15 geen internet en tv meer in Enschede. Resetten en stroom aan/uit heeft niet geholpen. 

Reputatie 1

Amersfoort ook geen verbinding. Dacht eerst dat het met de wisseling van de energiemeter te maken had, maar dat bleek een toevallige samenloop.

Wel lastig thuiswerken zo.

Deventer heeft ook geen verbinding 

Hier (Deventer) ook geen internet en tv sinds een half uurtje ongeveer.

Hier ook geen verbinding vanuit Enschede (7512)

4G voor thuis lijkt ook problemen te hebben. 

Onderbrekingen in verbinding en grote delay.

Enschede geen internet en tv ook niet na dat alles is gereset.

Enschede 7535 ook geen internet en TV meer.

In Deventer geen tv en internet sinds half uur

Sinds 12:30 geen internet en tv in Enschede, postcode 7511ZK

Leeuwarden al een uur geen internet..

Geen internet in Deventer (7421) sinds ~12:30u

In Deventer al ruim een uur geen internet meer

7523 Enschede.. geen internet.. 

Hier in Enschede 7514 ook al ruim een uur geen internet en tv 

resetten helpt niet 

Reputatie 2

Nog een storing in vast internet. Enschede 7512

ik krijg melding van een onveilige internetverbinding als ik mijn WiFi wil gebruiken (Enschede). 4G doet het wel.

ik krijg melding van een onveilige internetverbinding als ik mijn WiFi wil gebruiken (Enschede). 4G doet het wel.

Dat komt mogelijk omdat je router een ‘afvang’ pagina geeft omdat de router geen internet heeft. Hierdoor krijg je een ander certificaat aangeboden dan de officiële website en denkt je browser dat het onveilig is

Hier in Enschede ging klokslag 12.30 de verbinding eruit. Ik was aan het bellen, daarom meteen vastgesteld.

Lijkt mij eerder een change dan een storing.

Alles wat hier boven staat. Enschede 7542 MT

Leeuwarden sinds 12.30 uur geen vast internet

Hier het zelfde. Zowel de mediaconverter als de router/modem van het stroom gehaald…

Leeuwarden