[Opgelost] Problemen met Internet Thuis 30-11-2020

• 30 november 2020
  • 162 reacties
  • 29451 Bekeken
[Opgelost] Problemen met Internet Thuis 30-11-2020
Reputatie 7
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 4153 reacties

Update [12:00] Vergeet vooral niet om de DNS weer terug te zetten naar de standaard instellingen mocht je deze aangepast hebben.

Update [10:55] We hebben het probleem gevonden en direct opgelost. Het kan zijn dat je het modem (en eventueel Media Converter) nog kort van de stroom moet halen zodat je weer online kunt komen.

Update [10:15] Er lijkt iets mis te gaan met de DNS, je kunt dit topic met handleiding gebruiken om de DNS aan te passen:  Alternatieve DNS instellen. Hierna zou de verbinding weer hersteld moeten zijn.

[09:50] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met Internet, TV en vast Bellen van T-Mobile Thuis. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

This topic has been closed for comments

162 reacties

Hoi ib heb geen internet

Hi T-Mobile Thuis,

Inderdaad hier in Leiden ook geen internet. Enig idee wat de oorzaak is en hoe lang het gaat duren? Ik heb vanmiddag een belangrijke presentatie via Teams, dus ik hoop dat dit snel is verholpen!

Groet Iris

Heb ook geen internet in Eindhoven

Ook geen internet in Rotterdam Nesselande op m'n glasvezel connectie. Lukt me ook niet om jullie klantenservice telefonisch te bereiken. Gaat niet eens over en kom dus ook niet in de wachtrij. 

Ik heb al een week geen internet en geen zicht op wanneer het opgelost gaat worden want niemand van de telefonische helpdesk kan ook maar een zinnig antwoord geven. https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/sinds-23-november-geen-internet-meer-door-fouten-t-mobile-kpn-nieuwe-klant-327553

Ook hier viel het weg. De VPN naar werk deed het nog wel dus ik dacht laat ik de DNS servers van Google in de modem zetten en alles werkt weer. 

In Harderwijk ook een storing

Ook geen internet in Groningen 

Ook in breda geen wifi

Hier in Middelburg (ZLD) ook problemen.

In Den Haag ook geen internet en televisie.

Ede, ook geen internet :-/

Hello,

Even I don't have internet at home in Utrecht from today morning , cannot reach your call center as well 08000092, can you share any alternative measure quickly as I cannot resume  working from home ?

Ik heb geen internet thuis. Nu kunnen we ons werk niet doen.

Ik kan ook de klantenservice niet bereiken. Als ik bel hoor ik niets, ik hoor geen beltoon. De chat helpt mij niet verder, die zegt dat ik moet bellen. Maar ja.

Hier in Nieuw-Vennep (2152) ook geen internet lijkt DNS server issue? Althans dat geeft Cisco AnyConnect aan.

Reputatie 2

Geen internet in Eindhoven. Lijkt een DNS probleem te zijn. 

Geen internet (Eindhoven) wel tv en Netflix op smart tv??? Modem geeft aan dat alles werkt. Pc verbonden met kabel. 

Hier in Leiden opzich wel internetverbinding, maar de DNS-servers werken niet.

Voor wie een snelle oplossing wil: stel alternatieve DNS-servers in (https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen ), bijvoorbeeld 1.1.1.1 en 1.0.0.1 van Cloudflare of 8.8.8.8 en 8.8.4.4 van Google.

Hi. Geen internet. Enschede

Reputatie 7
Badge +7

Hi all, er lijkt inderdaad iets mis te gaan met de DNS, je kunt dit topic met handleiding gebruiken om de DNS aan te passen: Alternatieve DNS instellen. Hierna zou de verbinding weer hersteld moeten zijn.

IJmuiden geen internet. Graag zsm oplossen werk thuis

Geen internet Amstelveen

Als je op je modem onder thuisnetwerken/lan-configuratie de dns servers instelt op publiek beschikbare servers dan werkt het meteen voor alle apparaten in huis. voor adressen zie de reactie van emielbeinema.

De klantenservice bereiken is wel een dingetje. Telefoon gaat niet eens over, en de chatbot ‘Lotte’ had beter een andere betrekking gezocht. Wat een waardeloos prul is dat.

De status pagina (https://thuismy.t-mobile.nl/storingen) zegt nog braaf “Er is op dit moment op jouw adres geen storing bekend.”

Ook in Den Bosch geen internet en problemen met DNS.

Niet handig als je met een ziek kind thuis wil werken...

Geen internet in Mierlo en al 40min in de wacht bij jullie...