[OPGELOST] Problemen met vast internet T-Mobile Thuis 24-4-2020

• 24 april 2020
  • 200 reacties
  • 19283 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

@Brian , ik heb de stappen gedaan, maar helaas zonder succes. Het internet lampje op de modem is Rood.

Roosendaal, zijn er nog problemen? Ik heb nog steeds geen internet verbinding. Ik heb een veel betere router achter mijn Huawei router van jullie, maar deze krijgt nog steeds geen signaal. Huawei al meerdere keren gereset. Lampjes branden groen, internet lampje knippert af en toe groen. Wifi is uit vanwege mijn eigen router. 

Ik ben nu meer dan een WERKDAG aan het wachten tot ik weer internet heb. Ik baal er echt enorm van, dat ik de hele dag al hoor dat het opgelost zou zijn, maar dat hoe vaak ik het modem ook reset, ik nog steeds bagger download heb.

:confounded:

Hallo,

Ik woon in Baarn en nog geen internet (sinds vanochtend). Modem al een aantal keer aan en uit gezet via het stappenplan en ook gereset. 

Kan iemand van jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten,

Sam

Ondertussen ben ik naar mijn werk gegaan, omdat het thuis dus niet ging. Ik kom nu net weer thuis en het werkt nog steeds niet…de 30e kan ik telefoon verlengen en wilde ik T-mobile thuis verhogen naar 1.000, maar ik denk dat ik dit niet meer bij T-mobile doe zo

@Brian hier nog steeds geen internet. Is er al een oplossing?

Zojuist werkt het internet weer hier (Den Haag). 

Pffff 😅

@David @Brian 

mannen we zijn bijna door ons bundel heen we hebben nog steeds geen internet.

is er al wat bekend ?

hoe kan ik me bundels weer terug krijgen. 
alles gaat nu bij ons via hotspot. 

@Brian Zijn jullie er nog mee bezig of zit iedereen stiekem aan de vrimibo..? :(

Hier ook nog steeds geen internet.

Beetje belachelijk dat dat zo lang moet duren.

Ik heb de hele dag niet kunnen werken hierdoor. En ik vind het belachelijk dat de laatste officiele update van 12:50 is en dat er dan staat dat het probleem al is opgelost. 

Ik heb de hele dag niet kunnen werken hierdoor. En ik vind het belachelijk dat de laatste officiele update van 12:50 is en dat er dan staat dat het probleem al is opgelost. 

En ik heb nog steeds geen internet natuurlijk.

En nu reageert niemand meer! Kan beter gaan overstappen, ben ik bang. Toch best vaak problemen bij T-mobile. 

Bij de Hubo hier ligt ook alles er de hele dag uit. En die hebben kpn.

Ik kan ook nog niet met alle diensten/sites verbinding maken (maar wel de meeste)

Voor de ongelukkigen van wie die diensten nou net de thuiswerkverbinding oid zijn:

log in op je zyxel, na naar DNS settings, voeg daar een DNS entry toe:

hostname: dns.google

ip: 8.8.8.8

Daarmee kan ik op dit moment overal weer mee werken.

Bellen naar de helpdesk mensen! 0800 0092. Of zelf een harde reset doen, want de belofte van Brian dat de technische dienst ging kijken heeft nul resultaat gehad (volgens mij deed niemand wat)

Helpdeskmedewerker was wel adequaat en ik ben eindelijk weer online, 12 uur later...

Ondertussen weer een volle dag en ik heb nog steeds geen internet. Mijn mobiel is roodgloeiend omdat ik alleen maar aan het hotspotten ben. Wanneer gaat het wel werken??

Reputatie 1

goedemorgen hier op postcode 1383 AL ook zeer traag internet. modem al meerdere malen opnieuw opgestart.

Utrecht ook zeer traag internet.  Ik geraak niet eens op VPN van de zaak dus thuiswerken wordt zo heel lastig.

Reputatie 2

Helaas na elke storing ligt in Leidsche Rijn ondemand eruit, alleen maar blokjes, nu natuurlijk ook weer, @Sander weet daar alles van.

Sinds vrijdag issues met internet, wel dsl lijn (sync up) maar geen ip adres. 

Nou eindelijk na paar maanden is mijn internet geleverd (vrijdag) en werkt het ook perfect komt er nu zo probleem. De glasvezel mediaconverter leds zijn allemaal uit behalve de power led. resetten etc ook allemaal al gedaan maar geen succes.

Wanneer wordt dit opgelost??

Goedemorgen, postcode 3071 JC ook problemen. Zeer traag/geen internet, modem aantal keer opnieuw opgestart maar helaas geen verbetering.

5431GZ ook hier geen internet al enkele malen opnieuw opgestart

Hi, hier sinds 06:09 geen internet voor mocht het helpen