[OPGELOST] Problemen met vast internet T-Mobile Thuis 24-4-2020

• 24 april 2020
  • 200 reacties
  • 19308 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

200 reacties

Het is niet alleen vast internet maar ook de WiFi lig er hier uit al van af 8 uur. Modem al van stroom gehad enzo maar doet niks.

Hier in Middelburg 4336 geen internet!! 

Er staat wel heel weinig informatie over de storing. Waar precies, wat wordt er aan gedaan.

We hebben het internet zeer hard nodig voor ons werk.

Reputatie 4

Ik hoop dat dit een normale storing is, en niet weer een experiment met het omzetten van de Routering naar DTAG wat in het verleden heeft plaatsgevonden. 

Hier in Nijmegen zijn de helft van de Sites niet te bereiken. 

Postcode 5552 AD ook storing op zowel wifi als kabel.

Geeft wel aan dat ik internet heb maar kan geen enkele site benaderen.

Modem 3 maal gereset, 5 devices getest allemaal zelfde issue.

Graag oplossen ivm thuiswerk anders kan ik 2 uur gaan rijden …..

Op 2614 ook geen internet. (Werkt hier weer)

Een aantal zijn er nu toch al heel veel 4450 klanten bij storings overzicht

Wel TV maar geen internet hier in Rotterdam. Lampje internet op het modem brandt niet. Wordt weer thuiswerken over 4g.

Hier in Nieuwegein ook geen internet

Hier ook de storing. Ik moet nu dus gebruik maken van tethering om te kunnen thuis werken. Komt er een compensatie mbt de data die ik nu via de mobiele provider(ook t-mobile) verbruik?

compensatie? omdat ze er even uitliggen? je bent een particulier gebruiker dus je krijgt geen compensatie.

Reputatie 1

Goedemorgen, hier op postcode 7242DS is het echt slecht. sites laden niet, dan weer wel, dan weer niet. en het is random. t-mobile.nl werkte eerst ook niet, nu wel. Teams doet het zeker niet, Google laad wel, maar klikken op resultaten weer niet. 

Postcode 2382 GM ook geen internet. Hoop ook dat het snel wordt opgelost, nu thuis aan het werk met persoonlijke hotspot (niet via t-mobile). 

DNS aanpassen zoals vorige keer naar 8.8.8.8 werkt helaas niet.

Ik ben erg benieuwd naar de reden, onderhoud nieuwe routering.

ik kan nu niet thuiswerken en mijn 3 kinderen missen hun online lessen!

Werkt hier nu alweer 15 minuten - 2134 gebied - phew. Ik had wel DNS terug gezet van 8.8.8.8 naar t-mobile DNS.

Ook in Heerenveen, 8447BZ is er geen internet. 

Hij lijkt het weer te doen in Utrecht!

Sinds vanochtend werkt alles weer.

@ all, de onderbreking zou na een reset bij iedereen verholpen moeten zijn na een reset. Hoe dat gaat, lees je hier: reset modem en media converter. Helpt ook de modemreset niet? Laat het dan weten in dit topic, dan kijken we direct met je mee om de problemen te verhelpen!

@Jordennl: ik begrijp dat je nog niet online bent. Ik help je graag verder. Ik heb jouw situatie direct aangemeld bij onze technische dienst. In de tussentijd, wil ik je nog iets vragen. Kun je de media converter aanpassen? Kun je de switches (schuifjes aan de voorkant) aanpassen naar 1 en 6 of juist naar 3 en 4? En daarna even, samen met het modem, kort van de stroom halen terwijl de internetkabel los zit? Na aansluiten van de internetkabel werkt alles hopelijk weer goed. Laat je weten wat hier uitkomt? Laat je ook weten welke lampjes er branden op de media converter en modem?

@deanbox: ik zie dat er ook bij jou inmiddels een opdracht voro onze technische dienst is. Weet dat we dit zo snel mogelijk willen oplossen. We gaan aan de slag! 

@Tekes: ik zie dat er bij jou voor gekozen is om een monteur in te plannen. Ik zie dat dit ook al gelukt is. Laat je weten wat hier uitkomt? PS. Kun je, net als bij mijn vraag aan Jordennl, ook de media converter switches aanpassen en opnieuw opstarten? Wellicht dat dit al direct een oplossing is! 

@Oceans1908: als ik nu het modem uitlees, dan zie ik dat alles verbonden en stabiel is. Kun je aangeven wat de huidige situatie is? Kun je eventueel nog het modem kort van de stroom halen en zelfstandig (internetkabels los) op laten starten? Eventueel met een fabrieksreset: Uitleg fabrieksreset. Houd je ons op de hoogte?

Hallo Sander, Jaaaa dat is hem, hij werkt weer 👍🏻 Vielen dank

Lijkt nu ook weer te werken in Tilburg (5043GD)

In 3262 EV ook geen internet. 

2593 (Den Haag) ook geen internet met eigen modem en dns aanpassingen. 

Gelukkig werkt 4G nog :)

Postcode 6601AA geen internet ! Ik hoop dat het snel opgelost wordt! Ik werk nu ook thuis via een persoonlijke hotspot echter de pret zal snel over zijn als de kinderen wakker worden en zich gaan vervelen.

Hier ook geen thuisinternet.. sinds 7.30u #Zwolle.. lastig wanneer je thuiswerkt! 😏

1113 LE also having problems

1442CJ sommige websites wel bereikbaar, sommige niet (zoals GitHub, Microsoft Docs).

Vanaf 06:16 vanmorgen geen verbinding meer in Veenendaal.

3772 - Barneveld: ook geen vast internet. TV werkt wel.