[OPGELOST] Problemen met vast internet T-Mobile Thuis 24-4-2020

• 24 april 2020
  • 200 reacties
  • 19315 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9530 reacties

Goedemorgen,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

[Update 12:50 uur]
De eerdere verbindingsproblemen van vanochtend zijn verholpen. Ben je toch nog niet online? Dan helpt een reset van de modem en eventueel de media converter via deze stappen. Wel online maar ervaar je nog problemen met je Wifi verbinding? Kijk dan hier. Helpt ook de modemreset niet? Laat het dan weten in dit topic, dan kijken we direct met je mee om de problemen te verhelpen!

[Update 9:31]
We hebben een aantal aanpassingen doorgevoerd en zien dat een groot deel van de klanten die problemen hadden weer online zijn. Als je nog problemen ervaart start dan even jouw modem opnieuw op. 
Mocht het dan nog niet werken, laat het dan even in dit topic weten

This topic has been closed for comments

200 reacties

In 3262 EV ook geen internet. 

2593 (Den Haag) ook geen internet met eigen modem en dns aanpassingen. 

Gelukkig werkt 4G nog :)

2024 - Haarlem ook geen internet. 

Gaat goed laatste tijd met de storingen T-Mobile, 

Postcode 6601AA geen internet ! Ik hoop dat het snel opgelost wordt! Ik werk nu ook thuis via een persoonlijke hotspot echter de pret zal snel over zijn als de kinderen wakker worden en zich gaan vervelen.

Hier ook geen thuisinternet.. sinds 7.30u #Zwolle.. lastig wanneer je thuiswerkt! 😏

1113 LE also having problems

1442CJ sommige websites wel bereikbaar, sommige niet (zoals GitHub, Microsoft Docs).

Vanaf 06:16 vanmorgen geen verbinding meer in Veenendaal.

3772 - Barneveld: ook geen vast internet. TV werkt wel.

Yes. Werkt weer postcode 1705

5431GZ gaat weer ok , hopelijk blijft het zo:sunglasses:

2631 - Nootdorp - Storing vanaf 06:10. Service hersteld om 08:43:00.

Reputatie 1

Zo wordt thuiswerken moeilijk...

Hoi David,

waarom wordt er op de t-mobille site niets gemeld? Er zijn al sinds 23-04-2020 meldingen van storing en toch niets op de site vermeld😡.

Ik vind het een slechte zaak. Het is mijn abonnement geld niet waard.

1336CP, hier ook geen internet helaas. Hopen dat dit zsm wordt opgelost. 

@Folio 

Het is inderdaad prutswerk, ik moest het ook via een andere bron achterhalen. Plus alweer een storing.

Laatste tijd wel erg vaak storingen met de thuis producten. In het begin steeds router e.d. gereset en gekeken of er intern een probleem was alvorens het te zoeken bij t-mobile zelf. Laatste paar keer het euvel maar andersom gezocht want het komt helaas vaker voor dat het extern ligt.

Reputatie 2

7424 GM is weer online

Wel internet, Youtube werkt wel, maar de meeste services werken niet.

Lijkt verdacht veel op een DNS issue, maar dan ook met andere DNS servers geconfigureerd, iemand poort 53 dicht gezet op de switches ?

Zo te zien is het opgelost, met deze snelheid kan het niets anders zijn dan een fout in een configuratie file die naar diverse apparaten gaat.

3902RH alweer geen WiFi vanmorgen. Hopelijk een snelle oplossing en niet weer 3 dagen zoals vorige keer. Succes!

Goedemorgen David.

Het probleem lijkt te liggen bij de DNS servers. Het (tijdelijk) aanpassen naar die van Google het het probleem hier verholpen.

Succes met het oplossen van het probleem!

5341 weer online

Hier in Utrecht (3545) lijkt internet weer te werken.

2132 - geen internet sinds 06:00

Goedemorgen

Ik ervaar op postcode 5121 BC dat sommige sites niet werken over de wifi. Ik kan van thuis uit ook niet het netwerk inloggen van mijn werk. Ik heb de stekker uit het stopcontact gehad. Heeft niet geholpen