[OPGELOST] Problemen met vast internet T-Mobile Thuis 24-4-2020

• 24 april 2020
  • 200 reacties
  • 19315 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9530 reacties

Goedemorgen,

We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met vast internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

[Update 12:50 uur]
De eerdere verbindingsproblemen van vanochtend zijn verholpen. Ben je toch nog niet online? Dan helpt een reset van de modem en eventueel de media converter via deze stappen. Wel online maar ervaar je nog problemen met je Wifi verbinding? Kijk dan hier. Helpt ook de modemreset niet? Laat het dan weten in dit topic, dan kijken we direct met je mee om de problemen te verhelpen!

[Update 9:31]
We hebben een aantal aanpassingen doorgevoerd en zien dat een groot deel van de klanten die problemen hadden weer online zijn. Als je nog problemen ervaart start dan even jouw modem opnieuw op. 
Mocht het dan nog niet werken, laat het dan even in dit topic weten

This topic has been closed for comments

200 reacties

Hallo,

Ik woon in Baarn en nog geen internet (sinds vanochtend). Modem al een aantal keer aan en uit gezet via het stappenplan en ook gereset. 

Kan iemand van jullie mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Groeten,

Sam

Ondertussen ben ik naar mijn werk gegaan, omdat het thuis dus niet ging. Ik kom nu net weer thuis en het werkt nog steeds niet…de 30e kan ik telefoon verlengen en wilde ik T-mobile thuis verhogen naar 1.000, maar ik denk dat ik dit niet meer bij T-mobile doe zo

@Brian hier nog steeds geen internet. Is er al een oplossing?

Zojuist werkt het internet weer hier (Den Haag). 

Pffff 😅

@David @Brian 

mannen we zijn bijna door ons bundel heen we hebben nog steeds geen internet.

is er al wat bekend ?

hoe kan ik me bundels weer terug krijgen. 
alles gaat nu bij ons via hotspot. 

@Brian Zijn jullie er nog mee bezig of zit iedereen stiekem aan de vrimibo..? :(

Hier ook nog steeds geen internet.

Beetje belachelijk dat dat zo lang moet duren.

Ik heb de hele dag niet kunnen werken hierdoor. En ik vind het belachelijk dat de laatste officiele update van 12:50 is en dat er dan staat dat het probleem al is opgelost. 

Ik heb de hele dag niet kunnen werken hierdoor. En ik vind het belachelijk dat de laatste officiele update van 12:50 is en dat er dan staat dat het probleem al is opgelost. 

En ik heb nog steeds geen internet natuurlijk.

En nu reageert niemand meer! Kan beter gaan overstappen, ben ik bang. Toch best vaak problemen bij T-mobile. 

Het is nog EXACT hetzelfde als vanmorgen vroeg. En nu gaan we het weekend in met ellende? Ik vind het echt te gek voor woorden, dat er voor de rest geen reactie volgt.

:mask:

Bij de Hubo hier ligt ook alles er de hele dag uit. En die hebben kpn.

Ik kan ook nog niet met alle diensten/sites verbinding maken (maar wel de meeste)

Voor de ongelukkigen van wie die diensten nou net de thuiswerkverbinding oid zijn:

log in op je zyxel, na naar DNS settings, voeg daar een DNS entry toe:

hostname: dns.google

ip: 8.8.8.8

Daarmee kan ik op dit moment overal weer mee werken.

Bellen naar de helpdesk mensen! 0800 0092. Of zelf een harde reset doen, want de belofte van Brian dat de technische dienst ging kijken heeft nul resultaat gehad (volgens mij deed niemand wat)

Helpdeskmedewerker was wel adequaat en ik ben eindelijk weer online, 12 uur later...

@David @Brian bij mij doet ie het weer.

Na harde reset nog niks.

Maar nu een uur later eindelijk weer internet

Ondertussen weer een volle dag en ik heb nog steeds geen internet. Mijn mobiel is roodgloeiend omdat ik alleen maar aan het hotspotten ben. Wanneer gaat het wel werken??

Reputatie 2

Helaas na elke storing ligt in Leidsche Rijn ondemand eruit, alleen maar blokjes, nu natuurlijk ook weer, @Sander weet daar alles van.

Sinds vrijdag issues met internet, wel dsl lijn (sync up) maar geen ip adres. 

Nou eindelijk na paar maanden is mijn internet geleverd (vrijdag) en werkt het ook perfect komt er nu zo probleem. De glasvezel mediaconverter leds zijn allemaal uit behalve de power led. resetten etc ook allemaal al gedaan maar geen succes.

Wanneer wordt dit opgelost??

Wel TV maar geen internet hier in Rotterdam. Lampje internet op het modem brandt niet. Wordt weer thuiswerken over 4g.

Reputatie 7
Badge +6

@ all, de onderbreking zou na een reset bij iedereen verholpen moeten zijn na een reset. Hoe dat gaat, lees je hier: reset modem en media converter. Helpt ook de modemreset niet? Laat het dan weten in dit topic, dan kijken we direct met je mee om de problemen te verhelpen!

@Jordennl: ik begrijp dat je nog niet online bent. Ik help je graag verder. Ik heb jouw situatie direct aangemeld bij onze technische dienst. In de tussentijd, wil ik je nog iets vragen. Kun je de media converter aanpassen? Kun je de switches (schuifjes aan de voorkant) aanpassen naar 1 en 6 of juist naar 3 en 4? En daarna even, samen met het modem, kort van de stroom halen terwijl de internetkabel los zit? Na aansluiten van de internetkabel werkt alles hopelijk weer goed. Laat je weten wat hier uitkomt? Laat je ook weten welke lampjes er branden op de media converter en modem?

@deanbox: ik zie dat er ook bij jou inmiddels een opdracht voro onze technische dienst is. Weet dat we dit zo snel mogelijk willen oplossen. We gaan aan de slag! 

@Tekes: ik zie dat er bij jou voor gekozen is om een monteur in te plannen. Ik zie dat dit ook al gelukt is. Laat je weten wat hier uitkomt? PS. Kun je, net als bij mijn vraag aan Jordennl, ook de media converter switches aanpassen en opnieuw opstarten? Wellicht dat dit al direct een oplossing is! 

@Oceans1908: als ik nu het modem uitlees, dan zie ik dat alles verbonden en stabiel is. Kun je aangeven wat de huidige situatie is? Kun je eventueel nog het modem kort van de stroom halen en zelfstandig (internetkabels los) op laten starten? Eventueel met een fabrieksreset: Uitleg fabrieksreset. Houd je ons op de hoogte?

Sinds vanochtend werkt alles weer.

@ all, de onderbreking zou na een reset bij iedereen verholpen moeten zijn na een reset. Hoe dat gaat, lees je hier: reset modem en media converter. Helpt ook de modemreset niet? Laat het dan weten in dit topic, dan kijken we direct met je mee om de problemen te verhelpen!

@Jordennl: ik begrijp dat je nog niet online bent. Ik help je graag verder. Ik heb jouw situatie direct aangemeld bij onze technische dienst. In de tussentijd, wil ik je nog iets vragen. Kun je de media converter aanpassen? Kun je de switches (schuifjes aan de voorkant) aanpassen naar 1 en 6 of juist naar 3 en 4? En daarna even, samen met het modem, kort van de stroom halen terwijl de internetkabel los zit? Na aansluiten van de internetkabel werkt alles hopelijk weer goed. Laat je weten wat hier uitkomt? Laat je ook weten welke lampjes er branden op de media converter en modem?

@deanbox: ik zie dat er ook bij jou inmiddels een opdracht voro onze technische dienst is. Weet dat we dit zo snel mogelijk willen oplossen. We gaan aan de slag! 

@Tekes: ik zie dat er bij jou voor gekozen is om een monteur in te plannen. Ik zie dat dit ook al gelukt is. Laat je weten wat hier uitkomt? PS. Kun je, net als bij mijn vraag aan Jordennl, ook de media converter switches aanpassen en opnieuw opstarten? Wellicht dat dit al direct een oplossing is! 

@Oceans1908: als ik nu het modem uitlees, dan zie ik dat alles verbonden en stabiel is. Kun je aangeven wat de huidige situatie is? Kun je eventueel nog het modem kort van de stroom halen en zelfstandig (internetkabels los) op laten starten? Eventueel met een fabrieksreset: Uitleg fabrieksreset. Houd je ons op de hoogte?

Hallo Sander, Jaaaa dat is hem, hij werkt weer 👍🏻 Vielen dank

En het is weer stuk, lampje internet is uit.