Beantwoord

[OPGELOST] Problemen met verbinding T-Mobile Thuis

• 23 juni 2019
  • 48 reacties
  • 11471 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

48 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Lijkt alsof ze niks doen dat het al uren lang dezelfde klachten binnen komen

Reken maar dat ze aan het werk zijn...
Mobiele data bij iedereen op haha ik zie alleen maar positieve dingen voor T-Mobile!
Hier in maarssen wel televisie, maar geen internet. Het lijkt me dat jullie server geen ipadressen uitgeeft op het internet subnut
In Epe doet de tv het weer
Hoogvliet Rotterdam al meer dan 48 Uren geen thuis internet op
glasvezel. Buren links van mij met Telfort glasvezel ook niet. Buren rechts van mijn met tmobile glasvezel internet, heeft Wel werkende internet. Ook zelfs geprobeerd om zijn instellingen van de converter te gebruiken, maar dit helpt helaas niet . Tmobile telefonisch gesproken en ik moet nu een afspraak maken met een monteur.

In Haarlem geen Wi-Fi wel TV 🤬
Al sinds 6 uur geen internet in Nieuwegein 🤬🤬
Maarssen ook weer internet😁
In Epe ook weer internet
Het duurt erg lang voor Nieuwegein 😞 ik dacht dat we op de hoogte gehouden gingen worden. Is er een verwachting wanneer we weer kunnen? Daar ging mn avond Handmaids tale zonder de kinderen..
In Deinum doet alles het inmiddels weer
Yes!!!!! Alles doet het hier weer in Meppel.
Reputatie 1
De problemen zijn verholpen en we ontvangen meldingen dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je problemen ervaren, laat het ons dan vooral hier weten. Ons excuses voor het ongemak.
In Hoogvliet Rotterdam al meer dan 48 uren geen internet niks
postcode 3194 HD
In Vries 9481 nog steeds storing
Zie status modem

De problemen zijn verholpen en we ontvangen meldingen dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je problemen ervaren, laat het ons dan vooral hier weten. Ons excuses voor het ongemak.

Ik denk dat het hier een losstaand probleem is. In Haarlem is op postcode 2037 net een korte stroomonderbreking geweest, en ik krijg nu geen antwoord op mijn DHCP-requests.

TV werkt prima, enkel internet werkt niet. Ik zie wel iets binnenkomen, maar dat lijkt gericht aan het IP wat ik nu niet meer heb:

code:
08:12:34.346448 IP 0.0.0.0.bootpc > 255.255.255.255.bootps: BOOTP/DHCP, Request from 78:8a:20:bb:ef:f0 (oui Unknown), length 300
08:12:34.746381 IP 85.145.176.1.bootps > 85.145.182.*.bootpc: BOOTP/DHCP, Reply, length 300
In Zoeterwoude nog steeds geen internet sinds gisteren middag, tv wel weer. Lampjes branden, maar krijg geen verbinding met wifi. Graag contact.
Van 17:30 tot 22:30 geen internet (en dus ook geen tvr en vastbellen) gehad. Verder een matige informatievoorziening. Incidenten zijn lastig, dat snap ik, maar dit duurde best wel lang. Heeft t-mobile hier een regeling voor?
Ik ook in Nieuwegein, maar ook gisteren in Volendam. Geen mobiel internet. Valt steeds uit. Al 2 dagen.
We ontvangen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten problemen heeft met de verbinding van internet en TV. Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

In Appelscha (ZO Friesland) sinds ca. 13.00 op maandag 24/6 ook "geen service" op mijn I-phone ! Wat is er loos?????

De problemen zijn verholpen en we ontvangen meldingen dat alles weer naar behoren werkt. Mocht je problemen ervaren, laat het ons dan vooral hier weten. Ons excuses voor het ongemak.Ik denk dat het hier een losstaand probleem is. In Haarlem is op postcode 2037 net een korte stroomonderbreking geweest, en ik krijg nu geen antwoord op mijn DHCP-requests.

TV werkt prima, enkel internet werkt niet. Ik zie wel iets binnenkomen, maar dat lijkt gericht aan het IP wat ik nu niet meer heb:

code:
08:12:34.346448 IP 0.0.0.0.bootpc > 255.255.255.255.bootps: BOOTP/DHCP, Request from 78:8a:20:bb:ef:f0 (oui Unknown), length 300
08
:12:34.746381 IP 85.145.176.1.bootps > 85.145.182.*.bootpc: BOOTP/DHCP, Reply, length 300

15 uur geleden daar misschien verholpen maar sinds ca. 13.00 uur in Appelscha (maandag 24-6) "geen service" op mijn I phone, kan dus niet bellen of sms ontvangen, bah!
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

De problemen met T-Mobile Thuis waar dit topic om draaide zijn ondertussen opgelost. Mocht je nog problemen ervaren, controleer dan dit topic even voor meer info en instructies.

@Plukkertje en @Maya2.0

Deze problemen draaiden om T-Mobile Thuis, niet om mobiel. Bij mobiel zijn bij ons geen problemen bekend in de door jullie genoemde regio's. Ik raad voor jullie dit https://community.t-mobile.nl/storingen-netwerk-347/info-ik-heb-geen-4g-wat-nu-307628 even aan met meer informatie over de te nemen stappen bij mobiele data problemen. Mocht het nog niet werken kun je in dat topic een reactie achterlaten.

Dit topic gaat op slot.