Beantwoord

Opgezegd ivm verhuizen. Einddatum (ook in eerde mail) is niet einddatum meer zoals verwacht. Nu een factuur.

• 18 juli 2019
  • 8 reacties
  • 489 Bekeken

Hi klantenservice.
Ten eerste: Ik haat fucking forums/facebook/twitter. Email of een internationaal nummer is wat ik/nodig heb. Verdere conversatie dient dan ook via mail te verlopen, niet hier.

Op 06-05-2019 heb ik aangegeven, en per mail geverifieerd gekregen, dat ik per 15-05-2019 zou gaan verhuizen en dat ik daarom mijn internet abonnement wilde stoppen. Nu heb ik om 05-06-2019 een mail gekregen dat via "een andere aanbieder" is gevraagd mijn abonnement stop te zeggen, en dat zou gebeuren om 17-06-2019.

Ondertussen is twee keer een bedrag van mijn rekening gehaald, ook voor die extra tijd tussen die twee aanvragen. Jullie begrijpen dat ik hier niet mee akkoord ga.
Ik heb het geld terug gevorderd, en heb uiteraard een verzoek gekregen tot betalen. Deze negeer ik tot ik, per email, een gecorrigeerde factuur krijg TOT 15-05-2019.

TLDR: Graag een aangepaste factuur versturen met correcte eind datum.

Mvg.
icon

Beste antwoord door Sander 21 juli 2019, 15:26

Hi @gebruikersnaam001,

Ten eerste: van harte welkom op de Community! Hier helpen klanten elkaar en springen moderators bij waar nodig. Ik help je dus graag verder met bovenstaande situatie. Ik zie dat je keurig hebt opgezegd per 15-5 - niets aan de hand tot dusver. Daarna is deze datum aangepast aan de hand van de aanvraag van de nieuwe bewoners op je oude adres. Daar heb jij niets mee te maken, dus ik zorg ervoor dat de facturen berekend gaan worden aan de hand van de oorspronkelijke datum: 15 mei.

De rekening van mei (van 1-14) is dus de laatste terechte rekening. Rekeningen van een latere datum mag je negeren, deze zullen verrekend worden met de rekening van augustus. Hierna is het abonnement volledig afgerond. Excuus voor de verwarring!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hi @gebruikersnaam001,

Ten eerste: van harte welkom op de Community! Hier helpen klanten elkaar en springen moderators bij waar nodig. Ik help je dus graag verder met bovenstaande situatie. Ik zie dat je keurig hebt opgezegd per 15-5 - niets aan de hand tot dusver. Daarna is deze datum aangepast aan de hand van de aanvraag van de nieuwe bewoners op je oude adres. Daar heb jij niets mee te maken, dus ik zorg ervoor dat de facturen berekend gaan worden aan de hand van de oorspronkelijke datum: 15 mei.

De rekening van mei (van 1-14) is dus de laatste terechte rekening. Rekeningen van een latere datum mag je negeren, deze zullen verrekend worden met de rekening van augustus. Hierna is het abonnement volledig afgerond. Excuus voor de verwarring!
Hoi Sander,
Thanks. Het bedrag van mei (€ 14,93) is overgemaakt. Ik neem dus aan dat ik geen rekening meer zal krijgen, zeker niet 2+ maanden na de einddatum, tenzij deze een relatie hebben met het opzeggen. Mocht ik weer een onterechte rekening krijgen, zal ik weer contact opnemen. Mocht ik daarna weer een onterechte rekening krijgen, is er uiteraard een goede kans dat ik zelf incasso kosten in rekening ga brengen, a € 15,-. ;-)
Cheers vanuit de andere kant van de wereld.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @gebruikersnaam001, ik heb het nog even gecontroleerd en er staat nog een rekening van Juni open maar Sander heeft deze op 21-07 al direct voor je vergoed. Je ontvangt mogelijk wel betalingsherinneringen (deze kunnen we niet stopzetten) maar die mag je gewoon negeren. Groeten vanuit een heet Nederland!
Good morning Australia!
Slechte in Nederland. Wat denk je, krijg ik afgelopen maand (25 jul) de 'goedkeuring' dat mijn creditering is goedgekeurd (zoiezo onterecht dat ik die kreeg, zie hierboven), krijg ik gister weer een mail met een rekening. Zie hieronder. Mijn vraag; willen jullie deze even betalen?
Ondertussen zal ik alvast mijn advocaten in gaan schakelen voor het geval ik nog een rekening krijg. Ook zal ik alvast de rekening opstellen voor alle verloren uren die ik hieraan heb besteed, a €120,- p/u, en de bel minuten die ik ga besteden aan het bellen van jullie en mijn advocaat. Uiteraard gespecificeerd.
Cheerios vanuit een mooi Sydney.

Ps. een andere manier dan communiceren over dit kut forum zou mooi zijn. E-mail is beter dan dit en goedkoper dan bellen vanuit/naar Sydney - en zoals eerder gezegd heeft mijn voorkeur. Waarom? Omdat ik aan het reizen ben en openen van een forum als dit is KUT en DUUR op een mobiel. Reageer daar ook eens op.

-----
Beste heer ----,

We stuurden jou een herinnering voor een openstaand bedrag van €35,75. We zien dat het bedrag nog niet op onze rekening staat. Betaal het openstaande bedrag binnen 14 dagen, anders zijn we genoodzaakt om je T-Mobile Thuis dienst(en) te blokkeren. Je kunt dan niet meer Internetten, TV kijken en/of bellen.

Ondertussen al betaald? Dan mag je dit mailtje weggooien.

Snel betalen via iDEAL
Het bedrag overmaken gaat het snelst via iDEAL. Regel dat via deze iDEAL link.

Extra incassokosten
Omdat we de betaling niet op tijd ontvangen hebben, brengen we €15,00 buitengerechtelijke incassokosten in rekening. Deze kosten vind je op je volgende rekening.

Openstaande rekening(en)
Hieronder zie je een overzicht van jouw openstaande rekening(en).

Rekeningnummer Datum rekening Vervaldatum Openstaand bedrag in €
TMT1008482096 2019-06-15 2019-07-01 €35,75

Zelf overmaken
Maak het openstaande bedrag van €35,75 over naar rekening NL95COBA0637055934 t.n.v. T-Mobile Thuis. Doe dit altijd onder vermelding van je klantnummer (DJP74726) ‘spatie’ rekeningnummer (zie bovenstaande tabel).

Heb je nog vragen?
In My T-Mobile Thuis vind je jouw rekeningen en de betaalstatus. Via onze Online Klantenservice vind je antwoord op veel vragen.

Bedankt voor het regelen,

Team T-Mobile Thuis
Reputatie 5
Badge +2
Oi Mate @gebruikersnaam001!

De vergoeding is inderdaad netjes ingediend door mijn collega en inmiddels goedgekeurd. De e-mail die jij hebt ontvangen betreft een ge-automatiseerde e-mail die je als niet verzonden mag beschouwen. De vergoeding wordt namelijk eind deze maand verrekend met het openstaande bedrag. Hierover hoef je je geen zorgen te maken! Veel plezier Down Under!
Het Klantenservice. Jullie zijn vergeten de incasso kosten eraf te halen. Die zijn geheven over het bedrag dat jullie onterecht wilden hebben.
Ik ben jullie op het moment verdomde fucking zat.
Mocht je me nodig hebben, weet je me te bereiken.
Ow, en mochten jullie ‘me’ nog niet afgesloten hebben en het abonement nog niet hebben stopgezet, doe dat aub. Momenteel zie ik jullie nog meer fouten maken. Waarschijnlijk door hoe de laatste mail is geformuleerd.

Enne qua incasso kosten/deurwaarder; dat word lastig. Ik ben niet in het land. Dan krijgt de huidige bewoner van het pand of mn ouders de ‘rekening’.
Het bovestaande is uiteraard ook naar mn advocaat gegaan.
Reputatie 6
Badge +7
Hi @gebruikersnaam001, Ik heb de laatste € 15,- zojuist ook vergoed en je hebt hier een bevestiging van ontvangen. Je abonnement is al eerder stopgezet (per 16-6-2019) waar mijn collega Sander het verschil voor heeft vergoed. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer