Beantwoord

Opname recorder meenemen bij afsluiten T-Mobile Thuis abonnement

• 16 februari 2017
  • 4 reacties
  • 920 Bekeken

Reputatie 1
Hallo. Momenteel heb ik Telfort Glasvezel 50/50 met internet en TV. Bellen heb ik niet bij Telfort maar overweeg ik wel. Opnemen doe ik met een Amino A540 kastje met harddisk. Bij T-Mobile Thuis las ik dat T-Mobile ook een recorder heeft met harddisk. Als ik zou switchen naar T-Mobile kan ik dan mijn eigen Amino gebruiken waarvoor ik een eenmalig bedrag heb betaald? Maakt het wel goedkoper voor mij.
icon

Beste antwoord door Snotaapje 16 februari 2017, 22:21

Hallo,

Jammer genoeg kan dat niet. Op je decorder staat Telfort firmware. Als je abonnement opzegt moet je waarschijnlijk ook je decorder mee sturen. Bij T-Mobile Thuis krijg je een nieuwe decorder.
(Als mijn antwoord niet klopt verbeter me moderators :P)

Groeten,
Snotaapje
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hallo,

Jammer genoeg kan dat niet. Op je decorder staat Telfort firmware. Als je abonnement opzegt moet je waarschijnlijk ook je decorder mee sturen. Bij T-Mobile Thuis krijg je een nieuwe decorder.
(Als mijn antwoord niet klopt verbeter me moderators :P)

Groeten,
Snotaapje
Badge +5
Bij T-Mobile betaal je maandelijks voor de ontvanger met harddisk, deze heb je dan ook in bruikleen. Je huidige ontvanger is niet bruikbaar. En mogelijk moet je die ook weer terugsturen naar Telfort wanneer je opzegt, want grote kans dat die de apparatuur ook in bruikleen hebben verstrekt.
Reputatie 1
Ik heb de Amino recorder gekocht bij, toen nog Concepts, nu Telfort. Huren kon toen ook maar daar heb ik niet voor gekozen. Terugsturen hoeft dus niet. Voor de rest vrees ik dat jullie gelijk hebben of T-Mobile moet de software kunnen overschrijven. Tja, huren bij T-Mobile voor 5 euro per maand dacht ik, is niet wat ik wil.
Reputatie 2
Hoi RP-Mobiel,

Het klopt wat Snotaapje en HugoB hierboven al aangeven. Je kan bij ons alleen maar Interactieve TV kastjes krijgen in bruikleen. Andere TV kastjes zullen dan ook niet gaan werken. Er is helaas ook géén mogelijkheid om de software over te zetten op je Amino recorder.

Reageer