Beantwoord

Opzeggen of toch doorgaan, wel afschrijven geen internet en telefoon !!????

• 26 augustus 2019
  • 35 reacties
  • 937 Bekeken

Reputatie 1
wat gaat T-Mobile doen na 70 dagen lukt het niet om internet aan te leggen dus opzeggen maar even vrolijk gaat T-Mobile ervan uit dat het werkt bellen helpt niet dan krijg je onbeschofte mensen aan de lijn, en daar zit niemand op te wachten, in dit form ook al gevraagd kan iemand dit oppakken en blijkbaar dus ook niet. Dit is mijn laatste poging en dan laat alles maar want je wordt er moedeloos van !!!

Arjan
icon

Beste antwoord door Sander 28 augustus 2019, 12:05

@Sander ik heb je net toegevoegd dus je kan bellen.

Groeten Arjan.

Hi @Arjan076,

Bedankt! En superfijn je gesproken te hebben. Een overzicht van het besprokene:
  1. -Het modem is onderweg. De TV Box ook, in een apart pakketje.
  2. -De lijn is nog actief, dus dat gaat goed! Alles staat klaar voor de verbinding.
  3. -Waarschijnlijk is er iets mis in het netwerk waardoor je in eerste instantie niet online kwam. Zodra je het modem hebt ontvangen en je weer geen WAN verbinding krijgt, laat je het mij weten (klik op mijn naam) en ik stuur de netwerkbeheerder aan.
  4. -Facturen: je hoeft natuurlijk niet te betalen zolang het niet werkt. Ik maak dit in orde, maar moet wachten totdat de verbinding hersteld is. Dan heb ik een start én einddatum en kan ik de balans opmaken. Je mag de incasso storneren als je dat wilt. Ondertussen zal je herinneringen krijgen, deze mag je negeren. Ik verwacht dat we de verbinding snel kunnen herstellen, dus dan kan ik het ook snel financieel in orde maken.
Heb ik nog iets gemist? Nee toch? Je mag mij altijd een privébericht sturen, ik weet van de situatie en kan snel schakelen mocht dat nodig zijn. Samen komen we eruit!
Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 1
Hallo er zijn wat dingen misgegaan maar nu moet ik al wel abonnements geld betalen, dit terwijl de lijn nog niet gereed is wat moet ik hieraan doen ???
Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Arjan076,

Ik zie dat je inmiddels 3 topics hebt. 2 van jezelf en in een topic dat gestart is door een ander. Dat is niet handig, want hierdoor wordt het onoverzichtelijk. Nu is de de laatste reactie in een ander topic en was dit net voor het weekend. Het is het handigste om centraal te werken, waardoor webcare gelijk ziet wat er door wie al gezegd is in een topic.

Haalt niet weg dat het lang duurt en het niet goed gegaan is. Dit moet T-Mobile zeker oplossen. Daarmee heb ik vertrouwen in dat webcare dit voor je oppakt.
Reputatie 1
Ja dat kan best zo zijn maar als er niets vanuit T-Mobile gecommuniceerd wordt weet ik ook niets en ga ik maar door.
Reputatie 6
Daar zijn ze heel goed in, ik noem het struisvogel politiek, kop in het zand en hopen dat het voorbij gaat.
Ik zou nu T-Mobile schriftelijk in gebreke stellen met een eis dat het binnen 14 dagen werkt zoals het hoort en dat je anders het contract ontbind, na twee weken als het niet werkt een schriftelijke opzegging er achteraan en een andere provider uitzoeken die wel zijn zaakjes op orde krijgt.
Wel even aangetekend versturen, en niks betalen tot die tijd.
Reputatie 7
Badge +5
En terecht @Arjan076. Maar het helpt je alleen niet. Door topics te bumpen of nieuwe topics aan te maken komen die topics weer achteraan in de rij. Dus het duurt daardoor alleen maar langer voor ze jouw topics zien.

Heb webcare een seintje gegeven met de vraag naar status.
Reputatie 6
Zijn andere topic staat al een maand "stil" en word niet op gereageerd, dus die zou nog hoger dan bovenop moeten zitten.
Lijkt wel willekeur, hier hebben we geen zin in, negeren maar.🤫🤫
Reputatie 1
Daar zijn ze heel goed in, ik noem het struisvogel politiek, kop in het zand en hopen dat het voorbij gaat.
Ik zou nu T-Mobile schriftelijk in gebreke stellen met een eis dat het binnen 14 dagen werkt zoals het hoort en dat je anders het contract ontbind, na twee weken als het niet werkt een schriftelijke opzegging er achteraan en een andere provider uitzoeken die wel zijn zaakjes op orde krijgt.
Wel even aangetekend versturen, en niks betalen tot die tijd.

Het is ongelofelijk wat zijn die allemaal niet aan het doen !!
Reputatie 1
weet iemand het email adres om op tezeggen en waar het aangetekend naar toe moet of zal ik even google raadplegen of kan een T-Mobile moderator mij even op weg helpen ???
Reputatie 1
wel een voorbeeldbrief gevonden bij het juridischloket :

Voorbeeldbrief ingebrekestelling

Dit is een voorbeeldbrief van het Juridisch Loket. De tekst is een voorbeeld. U kunt er zelf een brief van maken die geschikt is voor uw situatie. U bent zelf verantwoordelijk voor uw brief.

Verstuur de brief aangetekend én per gewone post. Bewaar een kopie voor uzelf.

AANGETEKEND EN PER GEWONE POST

Aan

Onderwerp: ingebrekestelling

Geachte heer, mevrouw,

Op sloot ik met u een overeenkomst voor . Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet (volledig) nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
.

Ik heb u gevraagd uw verplichtingen na te komen. Tot nu toe heeft u dat niet gedaan. Met deze brief bied ik u voor de laatste keer de mogelijkheid om binnen 14 dagen alsnog aan uw verplichtingen uit de overeenkomst te voldoen.

Wanneer u dit niet doet, bent u in verzuim en kunt u de overeenkomst als ontbonden beschouwen. Bovendien stel ik u in dat geval nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden.
Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te reageren.
Met vriendelijke groet,
Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @Arjan076,

Dit zou het adres moeten zijn:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Zijn andere topic staat al een maand "stil" en word niet op gereageerd, dus die zou nog hoger dan bovenop moeten zitten.Lijkt wel willekeur, hier hebben we geen zin in, negeren maar.🤫🤫

Prima, jij je zin. Het eerste topic is al een maand oud, maar stond geen vraag open noch een update van de monteur die de 22ste zou komen. Tweede topic is een reeds beantwoord topic van een ander forumlid, waarin afgelopen vrijdag, net voor het weekend, opnieuw een vraag gesteld is. Net voor het weekend betekent in de meeste gevallen maandag of dinsdag reactie, tenzij nood door grootschaligde storing. Aangezien dit bij de technische dienst en zoals het lijkt bij Zyxel moet ook webcare wachten op reactie. Deze stemmingmakerij is niet constructief. 🙄

Niet betalen of storneren is niet handig en daarmee een kunnen nieuwe problemen ontstaan doordat de incasso mis loopt in combinatie met de betalingsverplichting. Ook storneren of verhalen van de abonnementsgelden zou ik dan eerder meenemen in de in gebrekestelling richting T-Mobile Thuis. Dat geeft meer mogelijkheden en minder gezeur. Bovendien worden in het geval van storing - al dan niet in combinatie met een opzegging door de klant tot gevolg - altijd vergoed door webcare.
Reputatie 1
Goedemiddag @Arjan076,

Dit zou het adres moeten zijn:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag

Zijn andere topic staat al een maand "stil" en word niet op gereageerd, dus die zou nog hoger dan bovenop moeten zitten.Lijkt wel willekeur, hier hebben we geen zin in, negeren maar.🤫🤫

Prima, jij je zin. Het eerste topic is al een maand oud, maar stond geen vraag open noch een update van de monteur die de 22ste zou komen. Tweede topic is een reeds beantwoord topic van een ander forumlid, waarin afgelopen vrijdag, net voor het weekend, opnieuw een vraag gesteld is. Net voor het weekend betekent in de meeste gevallen maandag of dinsdag reactie, tenzij nood door grootschaligde storing. Aangezien dit bij de technische dienst en zoals het lijkt bij Zyxel moet ook webcare wachten op reactie. Deze stemmingmakerij is niet constructief. 🙄

Niet betalen of storneren is niet handig en daarmee een kunnen nieuwe problemen ontstaan doordat de incasso mis loopt in combinatie met de betalingsverplichting. Ook storneren of verhalen van de abonnementsgelden zou ik dan eerder meenemen in de in gebrekestelling richting T-Mobile Thuis. Dat geeft meer mogelijkheden en minder gezeur. Bovendien worden in het geval van storing - al dan niet in combinatie met een opzegging door de klant tot gevolg - altijd vergoed door webcare.

hallo denk je nu echt dat dit het eerste is, bellen helpt niet en is niet gratis ik bel met een prpaid van T-Mobile, daarna emailen op facebook het helpt allemaal niet dus " stemming makerij dat is niet"
en het abonnements geld dat houd ik wel in want er is nog helemaal niets aangesloten helemaal niets.

En ook nu weer geen enkele reactie vanuit T-Mobile te triest voor woorden. dit is dag 96 en nog steeds niets geen reactie.
Reputatie 7
Badge +5
Het stuk stemmingmakerij was op de quote gericht en niet op jou. Ik begrijp je zeker wel en het is zeker niet goed wat er gebeurd. Ik heb je eerdere posts gelezen en ook dat je via andere kanalen probeert. Ben met webcare al voor je bezig geweest, maar dat heeft nog geen reactie opgeleverd. Mijn adviezen zijn om je daarbij te helpen. Zeker als je, zoals je terecht aangeeft, het juridische traject wil volgen. Dan is het des te belangrijker om de juiste volgorde aan te houden en de eisen in de brief van ingebrekestelling te verwoorden voordat je tot actie over gaat. Het maakt jouw zaak sterker. 🙂
Reputatie 1
Hulp is altijd welkom mijn dank daarvoor.

We zullen eens zien waar het allemaal op uitkomt.

Groeten, Arjan.
Reputatie 6
T-Mobile zegt toch dat je pas gaat betalen als je diensten werken @TAVL dat is hier nog steeds niet het geval, er werkt niks en wel afschrijven, ik zou zeker stoneren, zeker als er geen zak gebeurt om het probleem voortvarend aan te pakken en maar een klein beetje fatsoen hebben om de klant op de hoogte te houden van wat er aan de hand is en wat er in gang word gezet.

De communicatie is gewoon bagger en servicegericht werken zit er al helemaal niet in.

Dus ja, stemmingmakerij, zal mijn achterwerk roesten, jullie als superuser doen alles om het leed voor de firma proberen te verzachten, gewoon stroomannetjes om de kastanjes uit het vuur te halen voor die incompetenten webcare die er erg weinig aan doet dan er omheen draaien, alleen als er een potentiele nieuwe klant wat vraagt kan het ineens wel met turbo snelheid, maar eenmaal binnen kun je barsten.
T-Mobile zegt toch dat je pas gaat betalen als je diensten werken @TAVL dat is hier nog steeds niet het geval, er werkt niks en wel afschrijven, ik zou zeker stoneren, zeker als er geen zak gebeurt om het probleem voortvarend aan te pakken en maar een klein beetje fatsoen hebben om de klant op de hoogte te houden van wat er aan de hand is en wat er in gang word gezet.

De communicatie is gewoon bagger en servicegericht werken zit er al helemaal niet in.

Dus ja, stemmingmakerij, zal mijn achterwerk roesten, jullie als superuser doen alles om het leed voor de firma proberen te verzachten, gewoon stroomannetjes om de kastanjes uit het vuur te halen voor die incompetenten webcare die er erg weinig aan doet dan er omheen draaien, alleen als er een potentiele nieuwe klant wat vraagt kan het ineens wel met turbo snelheid, maar eenmaal binnen kun je barsten.

Er zijn hier een aantal mensen op het forum, de zogenaamde superusers die meer antwoorden produceren dan de gemiddelde tmobile medewerker. Vaak zijn die antwoorden zeer nuttig en behulpzaam, maar soms lijken ze meer de belangen van tmobile te verdedigen dan van de klant van tmobile.
Ook antwoorden ze op dezelfde manier als een tmobile medewerker zou doen met het zelfde toontje.
Hebben deze mensen een comunicatie-advies van tmobile gekregen en krijgen ze als beloning korting op hun abonnement? Of zijn deze mensen gewoon fanatieke fans van tmobile zoals voetbalsupporters van een voetbalclub? Ik ben daar heel benieuwd naar.
Ik vraag dit omdat je anders wel gek moet zijn om zoals Doornekamp treffend uitdrukt als strooman de kastanjes uit het vuur gaat halen voor tmobile.
Reputatie 1

Dus ja, stemmingmakerij, zal mijn achterwerk roesten, jullie als superuser doen alles om het leed voor de firma proberen te verzachten, gewoon stroomannetjes om de kastanjes uit het vuur te halen

Er zijn hier een aantal mensen op het forum, de zogenaamde superusers die meer antwoorden produceren dan de gemiddelde tmobile medewerker. Vaak zijn die antwoorden zeer nuttig en behulpzaam, maar soms lijken ze meer de belangen van tmobile te verdedigen dan van de klant van tmobile.
Ook antwoorden ze op dezelfde manier als een tmobile medewerker zou doen met het zelfde toontje.
Hebben deze mensen een comunicatie-advies van tmobile gekregen en krijgen ze als beloning korting op hun abonnement? Of zijn deze mensen gewoon fanatieke fans van tmobile zoals voetbalsupporters van een voetbalclub? Ik ben daar heel benieuwd naar.
Ik vraag dit omdat je anders wel gek moet zijn om zoals Doornekamp treffend uitdrukt als strooman de kastanjes uit het vuur gaat halen voor tmobile.

Ik denk echt, dat dat gewoon T-Mobile medewerkers zijn en niet perse van de helpdesk maar gewoon andere medewerkers van andere afdelingen en deze reageren om de boel te sussen en of te rekken.
Zodat er zo weinig mogelijk naar een klachten site gaat bijvoorbeeld klachtencompas en trustpilot want als je naar de eerste gaat zul je wel iets moeten of de consumentenbond komt zich ermee bemoeien en dat zijn pitbulls haha
Reputatie 1
Dit is overigens dag 97 en het is nog steeds niet gelukt om mij te antwoorden of aantesluiten.

Leuker is, over 101 dagen is het weer sinterklaas en zwarte piet, pepernoten lekker.

Groeten, Arjan.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Arjan076

Als superuser doe ik dit gewoon omdat ik het leuk vind anderen te helpen. Geheel vrijblijvend en ik ben niet in dienst van T-Mobile. De community is opgezet zodat gebruikers elkaar kunnen helpen, zonodig met hulp de T-Mobile moderators die bij klantgegevens kunnen. Iedereen kan superuser worden, simpelweg door op regelmatige basis hier hulpvaardig te zijn.

Als je ontevreden bent is het niet meer dan logisch dat je dat hier duidelijk kenbaar maakt. Wat mij irriteert is een klein clubje community gebruikers die bij elke klacht, waar ze zelf niets mee te maken hebben, gaan mee mopperen om het mopperen. Wie de schoen past trekke hem aan.

Groeten, Folkert
Reputatie 1
Beste @Arjan076

Als superuser doe ik dit gewoon omdat ik het leuk vind anderen te helpen. Geheel vrijblijvend en ik ben niet in dienst van T-Mobile. De community is opgezet zodat gebruikers elkaar kunnen helpen, zonodig met hulp de T-Mobile moderators die bij klantgegevens kunnen. Iedereen kan superuser worden, simpelweg door op regelmatige basis hier hulpvaardig te zijn.

Als je ontevreden bent is het niet meer dan logisch dat je dat hier duidelijk kenbaar maakt. Wat mij irriteert is een klein clubje community gebruikers die bij elke klacht, waar ze zelf niets mee te maken hebben, gaan mee mopperen om het mopperen. Wie de schoen past trekke hem aan.

Groeten, Folkert

Dat mag natuurlijk ook gewoon helpen en het doet er weinig toe wie en waar je werkt.
Wat mij echt pissig maakt is het feit dat er geen enkele medewerker iets doet en het is echt geen hogere wiskunde waar ze mee bezig zijn, echt niet !!
Het is heel makkelijk om iets van je te laten horen HALLO T-MOBILE gaan jullie nog wat doen ??????

En nog even over de hulp er zijn ook gebruikers en die schrijven iets maar zijn niet echt behulpzaam in wat voor manier dan ook. wie de schoen past trekke hem aan.
Reputatie 6
Badge +11

Voor maart 2019 waren er mensen met betiteling 'Klantexpert' en die hadden meer rechten op dit forum dan alle andere klanten/gebruikers op dit forum. O.a. edit rechten om in voorkomende gevallen, zoals dubbelposts, spam of gelijke onderwerpen aanpassingen te doen. Modereren dus in de klassieke zijn. De superusers van voor maart 2019, waaronder ikzelf, waren dat om diverse redenen. Ze heten nu anders, standaard 'legendarische user' zo te zien. Na https://community.t-mobile.nl/alles-over-de-community-457/sfeerimpressie-t-mobile-superuserdag-13-maart-2019-309979 zijn o.a mensen die op de uitnodiging zijn ingegaan (en het willen neem ik aan), superuser geworden (wat daarvoor klantexpert was).
Wat dat nu precies inhoud weet ik niet, maar geldelijk gewin zal het laaste zijn denk ik. Uit details en tussen de regels is wel het 1 en ander op te maken. Je hebt er lol in of niet. In mijn geval ging ik door 4GvoorThuis abo van 1Mbps naar zo'n max 80Mbps en waren er destijds in het begin maar een paarhonderd klanten. In de kern werkte dat goed, maar het was in feite nog experimenteel voor T-Mobile, maar veruit aantrekkelijker t.o.v. KPN (Vodafone en Tele2 bieden het geeneens aan). Koste wel gewoon 50 Euro per maand. Maar dat is van de Mobiele afdeling en voor mij de enige optie thuis internet te hebben. Nu bij de Thuis afdeling komen er klanten met keuze, soms zelfs uit 4: telefoonlijn, coax, glasvezel en 4G. TMT rest weinig anders dan klanten 'winnen' en prijsvechter zijn lijkt de strategie, met allerhande afhankelijkheid van niet-T-Mobile partijen of een klantwinning algorithme/website en factureingssoftware die z'n gang gaat. Daar kun je als moderator of superuser weinig aan veranderen, dat is voor mij wel duidelijk.
Reputatie 1

Voor maart 2019 waren er mensen met betiteling 'Klantexpert' en die hadden meer rechten op dit forum dan alle andere klanten/gebruikers op dit forum. O.a. edit rechten om in voorkomende gevallen, zoals dubbelposts, spam of gelijke onderwerpen aanpassingen te doen. Modereren dus in de klassieke zijn. De superusers van voor maart 2019, waaronder ikzelf, waren dat om diverse redenen. Ze heten nu anders, standaard 'legendarische user' zo te zien. Na https://community.t-mobile.nl/alles-over-de-community-457/sfeerimpressie-t-mobile-superuserdag-13-maart-2019-309979 zijn o.a mensen die op de uitnodiging zijn ingegaan (en het willen neem ik aan), superuser geworden (wat daarvoor klantexpert was).
Wat dat nu precies inhoud weet ik niet, maar geldelijk gewin zal het laaste zijn denk ik. Uit details en tussen de regels is wel het 1 en ander op te maken. Je hebt er lol in of niet. In mijn geval ging ik door 4GvoorThuis abo van 1Mbps naar zo'n max 80Mbps en waren er destijds in het begin maar een paarhonderd klanten. In de kern werkte dat goed, maar het was in feite nog experimenteel voor T-Mobile, maar veruit aantrekkelijker t.o.v. KPN (Vodafone en Tele2 bieden het geeneens aan). Koste wel gewoon 50 Euro per maand. Maar dat is van de Mobiele afdeling en voor mij de enige optie thuis internet te hebben. Nu bij de Thuis afdeling komen er klanten met keuze, soms zelfs uit 4: telefoonlijn, coax, glasvezel en 4G. TMT rest weinig anders dan klanten 'winnen' en prijsvechter zijn lijkt de strategie, met allerhande afhankelijkheid van niet-T-Mobile partijen of een klantwinning algorithme/website en factureingssoftware die z'n gang gaat. Daar kun je als moderator of superuser weinig aan veranderen, dat is voor mij wel duidelijk.

Het is me allemaal wat maar vanaf nu heb ik internet thuis?????

Groeten, Arjan.
Reputatie 6
Badge +11
Het is me allemaal wat maar vanaf nu heb ik internet thuis?????
In jouw geval gaat het dus om de "T-Mobile Thuis" afdeling, ofwel https://www.t-mobile.nl/thuis, dus dat het internet via een draad door de grond uit de muur komt. Als de kantoormensen dus iets of iemand of een werknemer van de concurrent bereid hebben gevonden om de verbinding op orde te maken (soms moeten ze ervoor eerst in de grond graven). Ik zou maar eenzelfde koele bereking en afweging maken als de commercieelen op kantoor doen. Wat is je voordeel op jaarbasis? Voor 75 euro ben je er vanaf, maar ik kan me zeer goed voorstellen dat je gewoon je recht wilt halen. Want betalen aan een multinational dochter voor 0 levering is natuurlijk van de zotte. Het is ondernemersrisico afwentelen op een potentiele klant.
De mobiele afdeling https://www.t-mobile.nl/shop is dus hoofdzakelijk voor smartphones, het mobiele netwerk, daar kunnen ze goed concureren met KPN en Vodafone.
Beste @Arjan076

Groeten, Folkert

Ja inderdaad Folkert.Dat doe ik. Dat heeft met een stukje gevoel rechtvaardigheid te maken. Voor hetzelfde geld ben ik de volgende keer de klos.
Bovendien zit tmobile vaak uit zijn nek te lullen wat voor rechten de klant heeft.
Ik schaar jou overigens niet onder het rijtje van meepraters met tmobile en Tmoesel ook niet.
Het is toch schandalig dat niemand van tmobile deze zaak oppakt en snel oplost?
@Arjan076 begrijp ik nu goed dat je internet eindelijk werkt?
Reputatie 6

Leuker is, over 101 dagen is het weer sinterklaas en zwarte piet, pepernoten lekker.

Groeten, Arjan.

Zag ze vandaag al weer in de supermarkt staan, inclusief schreeuwende display.😱😱
Reputatie 7
Badge +5
@Arjan076 webcare zou vandaag contact met je opnemen. Wil je laten weten of dit gebeurd?

Reageer