Beantwoord

Opzeggen of toch doorgaan, wel afschrijven geen internet en telefoon !!????

• 26 augustus 2019
  • 35 reacties
  • 937 Bekeken

Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Leuker is, over 101 dagen is het weer sinterklaas en zwarte piet, pepernoten lekker.

Groeten, Arjan.
Zag ze vandaag al weer in de supermarkt staan, inclusief schreeuwende display.😱😱

Nog maar afwachten of het zo'n lekker gebeuren gaat worden, voorgaande jaren zijn er nogal wat mensen bezig geweest om te proberen deze oude traditie te verzieken met allerlei misplaatste redenen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Arjan076,

Ik heb jouw aanvraag bekeken en geloof dat ik nu redelijk op de hoogte ben van hetgeen nu speelt. Ik lees heel veel verwarring en onbegrip. Laat ik vooropstellen dat wij aan jouw kant staan - wij willen het allerliefst dat jij direct een werkende verbinding hebt. We hebben geen baat bij mislukte afspraken en verloren pakketten. Ik denk dat het nu het moment is om direct te schakelen en dat kan het beste telefonisch. Ik heb je zojuist gebeld, maar ik kreeg je niet te pakken. Morgen zal ik het opnieuw proberen. Tussen 10-12u zal ik op je mobiel bellen. Komt dat uit?

Ik zie dat je in verschillende topics bovenstaand issue hebt aangekaart. Dat is alleen maar verwarrend. Om het centraal te houden, heb ik alle reacties in dit topic gezet, zodat we kunnen zien wat er speelt. Ik vind het niet chique om andere klanten te betrekken in deze situatie. Daar hebben zij niet om gevraagd. Daarom heb ik ook een enkele reactie verwijderd conform de huisregels.

Begrijp mij niet verkeerd - deze zaak speelt al een lange tijd en dat is zeker niet gewenst. Voor jou, maar ook voor ons. Ik hoop dan ook dat we morgen een constructief gesprek hebben en tot een oplossing komen. Sterker nog: daar ga ik eigenlijk wel vanuit!
Reputatie 1
@Arjan076 webcare zou vandaag contact met je opnemen. Wil je laten weten of dit gebeurd?

Ik ben er stil van !!! inderdaad Jason heeft het nu opgepakt ik heb alles door gestuurd van de andere provider zo gaan we het nog meemaken dat ik eerder ben aangesloten dan dat het Sinterklaas is haha

@Folkert Nee nog niet aangesloten Jason heeft het opgepakt en ik denk dat er volgende week geweging inkomt maar er gebeurd iets dat is al wat.

@Hakuin Nou T-Mobile heeft het "uit de nek lullen" niet uitgevonden maar potverdomme wel heel veel verbetert 😂
Reputatie 1

Leuker is, over 101 dagen is het weer sinterklaas en zwarte piet, pepernoten lekker.

Groeten, Arjan.
Zag ze vandaag al weer in de supermarkt staan, inclusief schreeuwende display.😱😱
Nog maar afwachten of het zo'n lekker gebeuren gaat worden, voorgaande jaren zijn er nogal wat mensen bezig geweest om te proberen deze oude traditie te verzieken met allerlei misplaatste redenen.

Dat is wel zo maar ik ga altijd naar een leuk dorp en daar doen ze nog gewoon aan Sinterklaas en ZWARTE Piet haha en tradities mogen en kunnen veranderen maar het hoeft niet van vandaag op morgen en daar heb ik wel bezwaar tegen.

Gelukkig ben ik die demonstranten nog nooit tegen gekomen want ik ken mezelf.
Reputatie 1
Hoi @Arjan076,

Ik heb jouw aanvraag bekeken en geloof dat ik nu redelijk op de hoogte ben van hetgeen nu speelt. Ik lees heel veel verwarring en onbegrip. Laat ik vooropstellen dat wij aan jouw kant staan - wij willen het allerliefst dat jij direct een werkende verbinding hebt. We hebben geen baat bij mislukte afspraken en verloren pakketten. Ik denk dat het nu het moment is om direct te schakelen en dat kan het beste telefonisch. Ik heb je zojuist gebeld, maar ik kreeg je niet te pakken. Morgen zal ik het opnieuw proberen. Tussen 10-12u zal ik op je mobiel bellen. Komt dat uit?

Ik zie dat je in verschillende topics bovenstaand issue hebt aangekaart. Dat is alleen maar verwarrend. Om het centraal te houden, heb ik alle reacties in dit topic gezet, zodat we kunnen zien wat er speelt. Ik vind het niet chique om andere klanten te betrekken in deze situatie. Daar hebben zij niet om gevraagd. Daarom heb ik ook een enkele reactie verwijderd conform de huisregels.

Begrijp mij niet verkeerd - deze zaak speelt al een lange tijd en dat is zeker niet gewenst. Voor jou, maar ook voor ons. Ik hoop dan ook dat we morgen een constructief gesprek hebben en tot een oplossing komen. Sterker nog: daar ga ik eigenlijk wel vanuit!

Hallo @Sander ,

Nou leuk dan haha maar bel je met een privenummer dan kom je er niet doorheen alles staat bij mij dicht.

Groeten, Arjan.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi @Arjan076,

Ik zal even schakelen met mijn collega Jason zodat we morgen geen zaken dubbel doen of er toch onverhoopt nog iets spaak loopt. Tot morgen?
Reputatie 1

Hoi @Arjan076,

Hallo @Sander ,

Nou leuk dan haha maar bel je met een privenummer dan kom je er niet doorheen alles staat bij mij dicht.

Groeten, Arjan.

@Sander ik heb je net toegevoegd dus je kan bellen.

Groeten Arjan.
Reputatie 7
Badge +6
@Sander ik heb je net toegevoegd dus je kan bellen.

Groeten Arjan.

Hi @Arjan076,

Bedankt! En superfijn je gesproken te hebben. Een overzicht van het besprokene:
  1. -Het modem is onderweg. De TV Box ook, in een apart pakketje.
  2. -De lijn is nog actief, dus dat gaat goed! Alles staat klaar voor de verbinding.
  3. -Waarschijnlijk is er iets mis in het netwerk waardoor je in eerste instantie niet online kwam. Zodra je het modem hebt ontvangen en je weer geen WAN verbinding krijgt, laat je het mij weten (klik op mijn naam) en ik stuur de netwerkbeheerder aan.
  4. -Facturen: je hoeft natuurlijk niet te betalen zolang het niet werkt. Ik maak dit in orde, maar moet wachten totdat de verbinding hersteld is. Dan heb ik een start én einddatum en kan ik de balans opmaken. Je mag de incasso storneren als je dat wilt. Ondertussen zal je herinneringen krijgen, deze mag je negeren. Ik verwacht dat we de verbinding snel kunnen herstellen, dus dan kan ik het ook snel financieel in orde maken.
Heb ik nog iets gemist? Nee toch? Je mag mij altijd een privébericht sturen, ik weet van de situatie en kan snel schakelen mocht dat nodig zijn. Samen komen we eruit!
Reputatie 1
@TAVL @Doornekamp33 @Hakuin @Folkert @tmoesel

zo @Sander heeft alles opgepakt en er is beweging.

Ik dank iedereen dat ik mijn verhaal heb kunnen doen en daarmee ook mijn boosheid heb kunnen laten bekoelen.
Nu kijken wat en hoe het allemaal gaat gebeuren ik houd iedereen op de hoogte lijkt mij wel gepast.

voor nu groeten, Arjan.
Reputatie 6
Als @Sander zich er mee bemoeid zal het wel goedkomen, succes @Arjan076 met de aansluiting.

Reageer