Beantwoord

Opzeggen oude contract

  • 25 december 2018
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Oude contract word 8 januari beeindigd installateur komt pas 2 weken later wat nu
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 28 december 2018, 15:55

Hi @Denniskorenberg,

Als ik het goed begrijp stopt jouw huidige provider met leveren op 8 januari, en komt onze monteur twee weken later voor de installatie, klopt dat? Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk gebruik kunt maken van onze internetverbinding. Allereerst ben ik héél erg benieuwd of je gebruik hebt gemaakt van de Overstapservice. Als dit het geval is, hoef je je namelijk nergens zorgen over te maken! Jouw huidige provider mag dan pas stoppen met leveren, op het moment dat wij hen een seintje geven dat alles vanuit onze kant geïnstalleerd is en werkt.

Mocht je geen Overstapservice hebben aangevraagd, dan wil ik graag weten of je een DSL abonnement of Glasvezel abonnement hebt aangevraagd. Mocht dit namelijk DSL zijn, dan kun je het ook gemakkelijk zelf installeren! Ik hoor het graag van je, Dennis!

Groetjes,

Melisa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2
Hi @Denniskorenberg,

Als ik het goed begrijp stopt jouw huidige provider met leveren op 8 januari, en komt onze monteur twee weken later voor de installatie, klopt dat? Ik kan me heel goed voorstellen dat je het liefst zo snel mogelijk gebruik kunt maken van onze internetverbinding. Allereerst ben ik héél erg benieuwd of je gebruik hebt gemaakt van de Overstapservice. Als dit het geval is, hoef je je namelijk nergens zorgen over te maken! Jouw huidige provider mag dan pas stoppen met leveren, op het moment dat wij hen een seintje geven dat alles vanuit onze kant geïnstalleerd is en werkt.

Mocht je geen Overstapservice hebben aangevraagd, dan wil ik graag weten of je een DSL abonnement of Glasvezel abonnement hebt aangevraagd. Mocht dit namelijk DSL zijn, dan kun je het ook gemakkelijk zelf installeren! Ik hoor het graag van je, Dennis!

Groetjes,

Melisa

Reageer