Beantwoord

Opzeggen Thuis na installatie

• 18 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 972 Bekeken

Goedemiddag, ik heb gisteren mijn T-Mobile thuis geïnstalleerd gekregen, maar ik vind het maar niets. Ik had verwacht dat ik dezelfde mediabox en afstandbediening terug zal krijgen, maar dit is een heel ander menu dan ik gewend ben, en ik vind het verschrikkelijk. Ik zou graag een mogelijkheid willen bespreken om onder het contract uit te komen.
icon

Beste antwoord door Sander 20 augustus 2017, 16:30

Hoi famkeij,

Wat een onprettige verrassing. Ik vind het niet leuk om te lezen dat je zo teleurgesteld bent. Graag denk ik dan ook met je mee!

Je geeft aan dat je een andere mediabox hebt ontvangen en het menu er anders uitziet. Bedoel je dat in vergelijking met een andere provider? Dat klopt, iedere provider heeft zo zijn eigen apparatuur en software. Dit is echter geen reden om je jaarcontract voortijdig te ontbinden. Ik vermoed dat het wel een beetje wennen zal zijn, dat is bij ieder nieuw abonnement. Graag help ik je dan ook te wennen aan je nieuwe menu. We hebben een pagina met uitleg over je TV menu aangemaakt. Hier kun je de handleiding vinden en vele tips over hoe je het menu kunt gebruiken. Waarschijnlijk is er veel meer mogelijk dan je nu denkt!

Mocht je nog vragen hebben over het gebruik, dan staan we voor je klaar! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hoi famkeij,

Wat een onprettige verrassing. Ik vind het niet leuk om te lezen dat je zo teleurgesteld bent. Graag denk ik dan ook met je mee!

Je geeft aan dat je een andere mediabox hebt ontvangen en het menu er anders uitziet. Bedoel je dat in vergelijking met een andere provider? Dat klopt, iedere provider heeft zo zijn eigen apparatuur en software. Dit is echter geen reden om je jaarcontract voortijdig te ontbinden. Ik vermoed dat het wel een beetje wennen zal zijn, dat is bij ieder nieuw abonnement. Graag help ik je dan ook te wennen aan je nieuwe menu. We hebben een pagina met uitleg over je TV menu aangemaakt. Hier kun je de handleiding vinden en vele tips over hoe je het menu kunt gebruiken. Waarschijnlijk is er veel meer mogelijk dan je nu denkt!

Mocht je nog vragen hebben over het gebruik, dan staan we voor je klaar! 🙂
Ik begrijp niet waarom ik het niet kan ontbinden. Als je een product koopt en je bent er niet tevreden over, kun je het toch ook terugbrengen. Hoe weet ik nou hoe t-mobile thuis werkt als het nog niet geinstalleerd is? Als ik dit van tevoren had geweten was ik er niet aan begonnen.
Ik wil mijn radio aan kunnen zetten, zonder daarbij gebruik te maken van mijn TV. Ik moet nu mijn HDMI kabel uit de box verwijderen om de radio via mijn versterker te kunnen spelen. Ik kan zo geen andere zender opzetten, want dat moet weer via de TV of de HDMI weer aansluiten.
Ik wil terug kunnen kijken in mijn gids naar programma's die al geweest zijn, ook dit gaat niet zonder honderd kliks.
Ik wil wat ik beneden opneem makkelijk boven kunnen zien zonder daar weer een extra apparaat voor aan te hoeven schaffen.
Als ik een film kijk met een kinderslot moet ik om de 10 minuten de code weer intoetsen.
Ik vind het menu heel onduidelijk te lezen en het is erg op elkaar gezet
Ik ben niet bereikbaar onder mijn eigen telefoonnummer, dit duurt nog 3 dagen en ik heb een eigen bedrijf. Lastig dat het niet automatisch doorgeschakeld wordt.
En als klap op de vuurpijl werkt internet super traag.
Etc. etc.
Dit is geen kwestie van wennen, ik erger me gewoon telkens. Ik zou gewoon heel heel heel heel heel heel erg hier vanaf willen.
Einde verhaal, de rest los ik graag verder op via de mail.
Reputatie 7
Badge +7
Dat voor het anders pluggen is niet nodig om radio te luisteren. Heeft de TV/Versterker geen ARC optie, die je kunt gebruiken?

Anders zou je of de box standaard op de versterker kunnen zetten en vanuit de versterker kunnen doorlussen naar de tv. Bij de meeste moderne HDMI versterkers is dit gewoon mogelijk. Wel uiteraard instellingen goed zetten.

Anders decoder via SPIF aansluiten op versterker. En rest laten zoals het is.

Heb in ieder geval nooit mijn TV aan als ik radio luister, dus dat is mogelijk. :)

Het terugkijken, zoals jij beschrijft, is een dienst, zoals niet vaak wordt aangeboden. Met name KPN en dochterbedrijven en Ziggo bieden dit aan. T-Mobile heeft op de site staan dat ze enkel het programma aanbieden dat op dat moment loopt. Staat trouwens op de community wishlist om dit aan te passen.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi famkeij,

Goed dat je het hier even aankaart. Op die manier kan ik je goed helpen, want er is meer mogelijk dan je denkt!

Geluid
Wat betreft het geluid, de HDMI en de tulp hebben we het volgens mij in dit topic al helemaal helder gekregen. Dat werkt allemaal toch?

Annuleren
Wat betreft het annuleren. Er is verschil tussen een dienst en een product. Dat laatste kun je twee weken uitproberen en eventueel ruilen. Bij een dienst heb je ook twee weken bedenktijd, die gaat in vanaf het moment dat je het aanvraagt (dus voordat je het hebt). In de bedenktijd heb je de tijd om je in te lezen en te controleren of jouw aanvraag hetgeen is dat je wenst. Onze website en klantenservice staan klaar voor je om eventuele vragen te beantwoorden.

Opslagcapaciteit
De TV Box heeft een lokale opslagcapaciteit. Je slaat dit dus niet op 'in the cloud'. Je hebt daarom de box nodig om je opname terug te kijken. Wel heb je Uitzending gemist (bij ons tot 10 dagen!), begin gemist en andere On demand content. Die zijn op alle TV Boxen terug te kijken.

Nummerbehoud
We streven ernaar om nummerbehoud zo snel mogelijk door te voeren. Dit kan echter drie tot vijf werkdagen duren. Het komt er dus zeker aan. In de tussentijd kun je gebruik maken van ons tijdelijke nummer.

Kinderslot
Het kinderslot zou niet iedere tien minuten moeten aanspringen. Ik vermoed dat dit een kleine verstoring is. Kun je de TV Box eens een paar tellen van de stroom halen? Daarna zou hij dit tijdens een programma gewoon moeten onthouden.

Internet
De traagheid van het internet, bedoel je hier de wifi mee? Daar hebben we vele tips voor verzameld om die weer snel en stabiel te krijgen. Kun je die eens testen?

Al met al, veel verrassingen, zo lees ik. Ik hoop dat je begrijpt dat ik voor je klaarsta om al je vragen te behandelen, zodat ook jij kunt genieten van onze mooie diensten!

Reageer