Beantwoord

Opzegging T-mobile Thuis

• 31 januari 2018
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Op 19 januari jl. heb ik mijn T-Mobile thuis abonnement opgezegd per e-mail met ingang van 29 februari 2018. Deze opzegging heb ik met de benodigde bewijsstukken aan u verstuurd. Tot op heden heb ik geen opzegbevestiging van u mogen ontvangen.

Graag deze opzegging in mijn abonnementgegevens aanpassen en mij deze opzegbevestiging per e-mail toesturen!?
icon

Beste antwoord door Sander 1 februari 2018, 15:52

Hoi vanvlietjj,

Dat ga ik graag voor je na! Wil je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen (klik op mijn naam)? Dan zoek ik je e-mail erbij. Je kunt inderdaad opzeggen via e-mail, dus ik loop het graag voor je na!

De echte vraag is natuurlijk: hoe kan ik ervoor zorgen dat je nog een jaartje bij ons blijft? We willen je niet kwijt! 😃
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Volgens de site moet je bellen.
https://thuisservice.t-mobile.nl/nu-regelen/opzeggen
Reputatie 7
Badge +6
Hoi vanvlietjj,

Dat ga ik graag voor je na! Wil je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht sturen (klik op mijn naam)? Dan zoek ik je e-mail erbij. Je kunt inderdaad opzeggen via e-mail, dus ik loop het graag voor je na!

De echte vraag is natuurlijk: hoe kan ik ervoor zorgen dat je nog een jaartje bij ons blijft? We willen je niet kwijt! 😃

Reageer