Beantwoord

Oud e-mailadres

• 26 juni 2020
  • 9 reacties
  • 282 Bekeken

Ik moest oud contract t-mobilethuis opzeggen en weer nieuw contract aanvragen ,omdat ik snelle internet wou.

Nou is mijn vraag of ik mijn oude email (t-mobile )adressen kan aanhouden?

Met vriendelijk groet, Stanley

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 juni 2020, 11:14

Hallo @stanleyanja 

Dat kan. Het zal niet automatisch gebeuren maar achteraf zal de technische dienst je huidige @t-mobilethuis.nl email bij je nieuwe abonnement zetten.

Betreft het trouwens een overstap van DSL naar glasvezel?

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @stanleyanja 

Dat kan. Het zal niet automatisch gebeuren maar achteraf zal de technische dienst je huidige @t-mobilethuis.nl email bij je nieuwe abonnement zetten.

Betreft het trouwens een overstap van DSL naar glasvezel?

Nee heb al glasvezel maar moet omgezet worden naar odf,anders kan ik geen snellere internet krijgen.

Reputatie 7
Badge +15

oké.

Ja dat is wel even opzeggen en opnieuw bestellen, jammer dat het niet mogelijk is om zonder op te zeggen het via de technische dienst te laten regelen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @stanleyanja, supergaaf dat je gekozen hebt voor ODF met de maximale snelheid, heel veel plezier straks met je snellere abonnement! 😁

Is het gelukt met het behouden van je e-mailadres? Ik help namelijk net als @Waqqas graag mee. Geef een seintje, dan ga ik er zo snel mogelijk achteraan voor je. Als je de aanvraag al gedaan hebt, dan kan ik het e-mailadres voor je activeren zodra het “oude” contract afgelopen is! 😊

Heb gisteravond nog even gechat en ze zeiden tegen mij dat ze het zouden uitzoeken

En mij via de mail op de hoogte zouden houden .

Tot nu toe nog niks gehoord dus ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg.

Heb ook nog voor de zekerheid gevraagd of ik mijn huistelefoon nummer ook hetzelfde blijft.

Reputatie 3
Badge +3

@stanleyanja ik ben voor je op onderzoek gegaan en heb geschakeld met de technische dienst. Het is niet mogelijk om e-mailadressen die op een ander abonnement actief zijn geweest, mee te nemen naar een ander abonnement. Wel blijven je e-mail accounts actief tot 21 januari 2021. Je hebt dus nog even om alles administratief in orde te maken! Ik zag trouwens ook dat je een e-mail hebt gestuurd, ik heb een notitie geplaatst dat de e-mail niet meer beantwoord hoeft te worden omdat we elkaar hier al gesproken hebben. 😊

Dat is raar,dan spreken jullie mekaar tegen!

Want de ene zegt het kan en de ander zegt  niet.

Ik blijf toch gewoon bij jullie ,dus ik snap niet dat ik me oude e-mailadres niet kan houden.

Zou ik van een andere provider vandaan komen dan begrijp ik het!

En hoe zet het dan met mijn huistelefoon nummer?

Nummerbehoud aanvragen, kan tot 60 dagen na afsluiten heb ik begrepen.

En ze spreken elkaar idd tegen, alleen is @Waqqas een medeklant die iets heeft gezegt wat dus volgens de technische afdeling van T-Mobile niet mogelijk is.

Reputatie 6
Badge +6

Goedemorgen @stanleyanja, we spraken elkaar inderdaad tegen, maar dat ligt helemaal aan mij. @Ginny heeft het bij het juiste eind! Ik begreep jouw vraag verkeerd en dacht dat je vroeg of het mogelijk is om één hoofd e-mailadres (je initiële @t-mobilethuis adres) te behouden.Mijn oprechte excuses voor de verwarring! 😅❤

Reageer