Beantwoord

Oude rekening, geen herinnering


Beste,

In december 2017 heb ik mijn T-mobilethuis contract opgezegd. 2 verhuizingen later, wil ik opnieuw gebruik maken van T-Mobile.
Echter kwam bij de aanvraag via de chat naar boven dat ik een rekening (24 euro) heb openstaan. Oei, dit was nieuw! Nadat ik was ingelogd op mijn oude account (toenmalig Vodafonethuis klant) zag ik dat de laatste factuur niet betaald is.

Nu heb ik de laatste factuur betaald dmv een overboeking met vermelding van klant- en contractnummer.

Aangezien ik nooit een schriftelijke herinnering heb ontvangen ben ik de rekening uit het oog verloren. Ik ben bang dat ik straks alsnog een rekeninig (een jaar lang herinneringen...?) krijg van het incassobureau. Hoe kan ik dit voorkomen?...
icon

Beste antwoord door Merlijn2504 15 januari 2019, 15:07

Opgelost.

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb teven nooit een herinnering ontvangen. Zowel per mail niet als per post niet. Eventuele incassokosten zouden dus niet in rekening mogen worden gebracht gezien er geen aanmaningsbrief is verzonden/ontvangen.
Opgelost.

Reageer