Beantwoord

Overgestapt naar T-mobile Thuis, wel slim?

Gisteren ervoor gekozen om van andere provider over te stappen naar T-mobile Thuis. Heb mijn mobiele internet ook al jaren bij T-mobile en dacht wel handig. (Ook al ga ik per maand meer betalen + 30 euro aansluitkosten)

gistermiddag telefonisch contract afgesloten, zou hier per mail bevestiging van krijgen (niet gehad). Krijg later in de middag sms dat ik gegevens moet aanleveren via t-mobile thuis omgeving, wachtwoord aanvraaglink meerdere malen geen succes. Telefonisch dit weer moeten regelen.
Later zie ik in mijn t-mobile thuis dat mijn gegeven persoonlijke mailadres niet klopt (terwijl dit telefonisch meerdere malen bevestigd was). Voor de derde keer op een dag t-mobile moeten bellen. Zij hebben mijn gegevens wel aangepast maar mijn contract + al mijn gegevens was dus al naar een derde partij verstuurd! Hoop van meer geluk te spreken dat niemand daar misbruik van maakt.
Medewerker zou mijn contract nu naar juiste mailadres sturen omdat online openen op een bizare manier niet lukt maar ik heb wederom niks ontvangen.

ik heb nog in geen 24 uur klant zijn van t-mobile thuis 3x moeten bellen en telkens slecht service! Is dit wat ik van t-mobile thuis kan verwachten en moet ik toch maar bij huidige aanbieder blijven?!
icon

Beste antwoord door Brian 8 april 2019, 17:35

Hi @Hadise09, ai dat is geen lekkere start zo maar wees gerust, ik heb je aanmelding zojuist nagekeken en de overstap is inmiddels geaccepteerd door je oude provider. Je aanmelding ligt dus helemaal op schema en wij regelen de rest voor je! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Hadise09, ai dat is geen lekkere start zo maar wees gerust, ik heb je aanmelding zojuist nagekeken en de overstap is inmiddels geaccepteerd door je oude provider. Je aanmelding ligt dus helemaal op schema en wij regelen de rest voor je! 😉

Reageer