Beantwoord

Overstap met e-mailadres van Vodafone Thuis naar T-Mobile Thuis

• 27 februari 2017
  • 6 reacties
  • 785 Bekeken

Dit gebeurde dus,zonder dat ik er iets aan kon doen.
Vond het eigenlijk schofterig,maar ja zo gaat dat tegenwoordig,Maar dan wil je inloggen bij T Mobile,en men vraagt je emailadres,nou dat is dus een vodafonethuis adres!!En dus werkt het niet!!
Vandaar dus mijn vraag,kan ik gewoon vodafone vervangen door tmobile??
Het is al weer de derde keer dat ik zonder dat ik het wil een nieuw emailadres krijg!!Eerst van tiscali naar lijbrandt,dan van lijbrandt naar vodafone en nu dus weer van vodafone naar tmobile..Grrrr!Moet ik weer al mijn kennissen en vrienden een nieuw emailadres sturen..Wordt hoog tijd dat iedereen zijn eigen adres krijgt,uit gereikt door de staat en dat adres blijft zo iemand zijn hele leven!:@
icon

Beste antwoord door Pilovali 27 februari 2017, 19:18

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Je bent ruim van te voren ingelicht (via mail en post, dacht ik). Je kunt gewoon inloggen met je @vodafonethuis.nl e-mail adres en die blijft ook gewoon werken. Je hoeft dus niet een nieuwe e-mail adres aan te maken.

Probeer eens om je wachtwoord te resetten. Misschien werkt dat wel. Daarna kun je gewoon inloggen.

Als het nog niet lukt: een T-Mobile Thuis medewerker pakt deze topic gemiddeld tussen 24-48 uur op.

PS. Even een tip voor de toekomst: gebruik niet de e-mail service van de provider, dan voorkom je zulke dingen. Gebruik bijvoorbeeld Outlook of Gmail. Dit is gratis en veranderd nooit.

Groet,
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17

Je bent ruim van te voren ingelicht (via mail en post, dacht ik). Je kunt gewoon inloggen met je @vodafonethuis.nl e-mail adres en die blijft ook gewoon werken. Je hoeft dus niet een nieuwe e-mail adres aan te maken.

Probeer eens om je wachtwoord te resetten. Misschien werkt dat wel. Daarna kun je gewoon inloggen.

Als het nog niet lukt: een T-Mobile Thuis medewerker pakt deze topic gemiddeld tussen 24-48 uur op.

PS. Even een tip voor de toekomst: gebruik niet de e-mail service van de provider, dan voorkom je zulke dingen. Gebruik bijvoorbeeld Outlook of Gmail. Dit is gratis en veranderd nooit.

Groet,
Reputatie 5
Badge +2
Het beste om een G-Mail adres of b.v. hotmail te gebruiken, zelf gebruik ik nooit het emailadres van mijn provider, het inderdaad zo als je dat gebruikt je bij elke overstap iedereen op nieuw moet inlichten.
Het zou veel beter zijn dat iedereen net als bij je BSN nummer ook een vast mailadres had.
Ja tuurlijk.Maar als je dan ergens anders je Gmailadres in voert accepteren ze die weer niet.Zo blijf je modderen.
Reputatie 6
Badge +2
@Computeraddic,
Heb al sind Dec-2005 Gmail, in de tijd dat je nog uitgenodigd moest worden om een mailadres bij hun te mogen maken.

Als u de account hebt gemaakt, wordt xxxxxxxxx op de hoogte gesteld
van uw nieuwe @gmail.com-adres, zodat u contact kunt houden via Gmail

Mogelijk hebt u nog nooit van Gmail gehoord. Dit is een webmailservice
op basis van zoekopdrachten die het volgende biedt:

- Meer dan 2.500 MB (twee gigabyte) gratis opslagruimte
- Ingebouwde zoekfunctionaliteit van Google waarmee u snel berichten vindt
- Automatisch ordenen van berichten en verwante antwoorden in 'conversaties'
- Tekstadvertenties en verwante pagina's die relevant zijn voor de
inhoud van uw berichten

Gmail bevindt zich nog in het beginstadium. Als u een account hebt
gemaakt en Gmail algemeen beschikbaar wordt, kunt u deze account
gewoon houden. Mogelijk vragen we u van tijd tot tijd om opmerkingen
en suggesties. We stellen uw hulp bij het verbeteren van Gmail zeer op
prijs.

Hartelijk bedankt,

Het Gmail-team

Dus ik zit er al een tijdje, maar wat jij beschrijft is iets wat volgens mij al een beetje achterhaald is.
Weet dat er in het begin van hun service nogal wat achterdocht was, er bedrijven waren die gmail weigerden.
ik denk dat mij het in de begin jaren 1 keer is voorgekomen, maar mijn heugenis voor de rest nog nooit.

Gmail adressen zijn zo ingeburgerd over de hele wereld, plus dat heel veel bedrijven ook hun mailverkeer via hun platformen laten lopen.

Noem eens een instantie op die op dit moment geen Gmail mailadres accepteerd?
Overheden, DigiD ... alles werkt hier via mijn Gmail.

Groet,

Wil je wel eerlijk zijn:
In de FAQ staat namelijk dat je vodafone-mailadres aan het eind van dit jaar ophoud te bestaan!
Reputatie 4
Badge +3
Ja tuurlijk.Maar als je dan ergens anders je Gmailadres in voert accepteren ze die weer niet.Zo blijf je modderen.

Niet zo piepen hoor, een Gmail adres kun je overal gebruiken!
Zo hoef je nooit meer je adres te veranderen!

Reageer