Beantwoord

Overstap mobiel van Vodafone naar T-Mobile

• 15 mei 2017
  • 7 reacties
  • 565 Bekeken

Ik ben sinds kort ook met mobiel overgestapt naar T-Mobile vanaf Vodafone.
Nu krijg ik van Vodafone ineens een rekening van ruim 300 Euro.
Ik zou volgens de dame in de Vodafone winkel in Winterswijk zo kunnen overstappen omdat er een afspraak wassen tussen Vodafone en T-Mobile.
Hoe zit dit??
icon

Beste antwoord door Sander 16 mei 2017, 10:12

Hey Erwila, goed dat je dit hier even aankaart! Welkom bij Thuis en het forum trouwens!

Ik ga er vanuit dat dit makkelijk opgelost kan worden. In dit topic beschrijft iemand hetzelfde probleem. Het komt erop neer dat je een mail stuurt naar overstappen@t-mobile.nl met je klantgegevens van Vodafone en T-Mobile en waar het precies om gaat, dan zoeken we het uit! 🆒

@jan kelder: hartelijk bedankt voor het meedenken! De actie voor overstappen liep inderdaad tot 7 april. Mensen kunnen nu dus niet meer kosteloos overstappen. Mensen die dit al hebben geregeld, moeten we nog wel helpen 'overstappen'. 😉
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Volgens mij was dit een actie die liep tot 7 april.
Ik ben voor die datum overgestapt.
Reputatie 5
Badge +14
Oké. En je had ook Vodafone thuis ?
Ja Vodafone thuis en dat ging automatisch over nasr T Mobile omdat Vodafone thuis stopte
Reputatie 5
Badge +14
Dat is dan vreemd , hier zal dan een medewerker van tmobile naar moeten kijken .denk dat ze morgen wel reageren.
Kan helaas jou niet verder helpen.
Dank je wel alvast voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Erwila, goed dat je dit hier even aankaart! Welkom bij Thuis en het forum trouwens!

Ik ga er vanuit dat dit makkelijk opgelost kan worden. In dit topic beschrijft iemand hetzelfde probleem. Het komt erop neer dat je een mail stuurt naar overstappen@t-mobile.nl met je klantgegevens van Vodafone en T-Mobile en waar het precies om gaat, dan zoeken we het uit! 🆒

@jan kelder: hartelijk bedankt voor het meedenken! De actie voor overstappen liep inderdaad tot 7 april. Mensen kunnen nu dus niet meer kosteloos overstappen. Mensen die dit al hebben geregeld, moeten we nog wel helpen 'overstappen'. 😉

Reageer