Beantwoord

Overstap Service abonnement bij KPN niet opgezegd

• 26 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik ben sinds een aantal weken lid van de T-Mobile familie via de Overstap Service van T-Mobile. Vandaag kreeg ik echter een e-mail van KPN met factuur. Na een chat-gesprek met KPN blijkt dat de definitieve overstap datum niet doorgegeven is bij KPN (vanuit T-Mobile) waardoor ik op dit moment dus voor beide partijen betaal. 

Is er hier iets fout gegaan want ik dacht dat de overstap service juist bedoeld was om dubbele kosten te voorkomen?

Kan dit met enige spoed alsnog gedaan worden, want ik heb nu dubbele lasten.

Met vriendelijke groet,

Simon Brink

icon

Beste antwoord door Brian 29 oktober 2020, 09:16

Hi @Simon Brink, als eerste nog van harte welkom bij T-Mobile! :slight_smile: Ik heb het meteen voor je nagekeken en we hebben de overstap op 06-10-2020 om 15:02:58 uur aan KPN doorgegeven. Wat nog wel eens wil gebeuren is dat je vorige provider de maandfactuur al op heeft gemaakt voordat de overstap plaats vindt. In dat geval ontvang je dan achteraf nog een verrekening met de eindfactuur en ontvang je het te veel betaalde terug (wij doen dit zelf ook op deze manier). Kan het zijn dat dat hier ook het geval is of is het abonnement bij KPN nog helemaal niet gestopt? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Simon Brink, als eerste nog van harte welkom bij T-Mobile! :slight_smile: Ik heb het meteen voor je nagekeken en we hebben de overstap op 06-10-2020 om 15:02:58 uur aan KPN doorgegeven. Wat nog wel eens wil gebeuren is dat je vorige provider de maandfactuur al op heeft gemaakt voordat de overstap plaats vindt. In dat geval ontvang je dan achteraf nog een verrekening met de eindfactuur en ontvang je het te veel betaalde terug (wij doen dit zelf ook op deze manier). Kan het zijn dat dat hier ook het geval is of is het abonnement bij KPN nog helemaal niet gestopt? 

Reageer