Beantwoord

Overstap van Ziggo na T-Mobile Thuis

  • 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1288 Bekeken

Paar dagen geleden T-mobile thuis tv-internet-telefoon aangevraagd met inclusief overstap service, geaccepteerd en aan de gang gezet, maar nu krijg sms, email en brief berichten van ziggo dat ik contact opnemen moeten als ik geen overbodige extra kosten wil hebben, snap ik niet waarom zou ik eigenlijk... ik heb overstap service gevraagd dat alles netjes geregeld wordt, weet ik sowieso dat mijn ziggo maandelijks opzegbaar is, waarom dreigen ze mij dan met extra kosten?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 2 maart 2017, 11:37

Hoi Janos,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend dat je gevraagd is om te bellen met VodafoneZiggo en dat je dan geen overbodige kosten hebt. Misschien toch je abonnement niet elke maand op te zeggen, of ze willen je melden dat je alle producten terug moet sturen omdat je deze in bruikleen had en dat ze daarom zeggen dat je anders overbodige kosten krijgt.

Ik kan natuurlijk niet in de brief, sms of email lezen. Maar het lijkt me toch wel dat ze je duidelijk moeten maken waarom ze willen dat je contact opneemt. Daarnaast, was wel netjes geweest als ze zelf even met je gebeld hadden ipv een brief te sturen met de vraag of je hun wil bellen.

Je kan natuurlijk afwachten op een T-Mobile Medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Maar het kan misschien net zo zijn dat die het ook niet kunnen inzien omdat VodafoneZiggo deze melding maakt. Misschien is het dan toch slimmer om even contact op te nemen met VodafoneZiggo klantenservice. Je moet zelf even kijken wat je het slimst is om te doen.

In ieder geval van harte welkom bij T-Mobile Thuis en veel plezier met deze dienst. Fijne dag!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Janos,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Wat vervelend dat je gevraagd is om te bellen met VodafoneZiggo en dat je dan geen overbodige kosten hebt. Misschien toch je abonnement niet elke maand op te zeggen, of ze willen je melden dat je alle producten terug moet sturen omdat je deze in bruikleen had en dat ze daarom zeggen dat je anders overbodige kosten krijgt.

Ik kan natuurlijk niet in de brief, sms of email lezen. Maar het lijkt me toch wel dat ze je duidelijk moeten maken waarom ze willen dat je contact opneemt. Daarnaast, was wel netjes geweest als ze zelf even met je gebeld hadden ipv een brief te sturen met de vraag of je hun wil bellen.

Je kan natuurlijk afwachten op een T-Mobile Medewerker en die kan voor je kijken wat er aan de hand is. Maar het kan misschien net zo zijn dat die het ook niet kunnen inzien omdat VodafoneZiggo deze melding maakt. Misschien is het dan toch slimmer om even contact op te nemen met VodafoneZiggo klantenservice. Je moet zelf even kijken wat je het slimst is om te doen.

In ieder geval van harte welkom bij T-Mobile Thuis en veel plezier met deze dienst. Fijne dag!

Reageer