Beantwoord

Overstappen

  • 14 mei 2018
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Er werd mij gevraagd naar mijn contract nummer die ik heb bij online.nl maar dat pakte hij niet, uiteindelijk heb ik mijn andere klantnummer ingevuld dat pakte hij wel. Ik heb bevestiging gehad dat de overstap met succes bevestigd was. Dus ga ervan uit dat het goed komt!👍
icon

Beste antwoord door Brian 16 mei 2018, 15:01

Hi breakercris, welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en je overstap is gelukt! Op 14 juni Verwelkomen we je met open armen! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi breakercris, welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en je overstap is gelukt! Op 14 juni Verwelkomen we je met open armen! 😉
Reputatie 1
En toch zou ik klant- en contractnummer uit de startpost verwijderen!!
Reputatie 6
Badge +7
Hi soyyo, in principe zijn de klantnummers niet te herleiden maar goed opgemerkt, ik heb ze weg gehaald! 🙂

Reageer