Beantwoord

Overstappen naar T-Mobile Thuis

• 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 279 Bekeken

graag stap ik over. Ik begrijp uw postcode check niet. internet tv zou niet werken?
ik weet dat ik maar 7mb kan krijgen hier, al jaren KPN alles in een maar is erg duur. interactieve TV werkt prima, de gratis digitenne ( omdat wij dat al hadden de dag dat digitenne begon ) werkt ook prima, interactieve tv terugspoelen prima, ook tegelijk kijken op 3 telefoons ( van de kids ) en de normale internet tv werkt prima. Waarom kunnen jullie dan niet leveren? ik weet ook wel dat 7 mb niet altijd snel werkt, maar er is hier niets anders te krijgen. Daarom zoek ik iets goedkopers, kpn vind ik duur voor wat hier verkrijgbaar is
icon

Beste antwoord door Jeroen 10 maart 2017, 14:42

Hoi n.w.v.e.,

Ai, absoluut niet leuk dat je het niet kunt bestellen. Ik zal je uitleggen waarom. Hopelijk schept dat wat meer duidelijkheid.

Onze TV kastje heeft een bandbreedte nodig van minimaal 8 Mbps. Dit om de kwaliteit van de TV stream te kunnen garanderen. Als er op jouw adres maar 7 Mbps mogelijk is kunnen we dan ook helaas niet leveren. Het kan dat KPN een lagere bandbreedte gebuikt voor haar TV kastjes, waardoor zij het wel aanbieden.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hoi n.w.v.e.,

Ai, absoluut niet leuk dat je het niet kunt bestellen. Ik zal je uitleggen waarom. Hopelijk schept dat wat meer duidelijkheid.

Onze TV kastje heeft een bandbreedte nodig van minimaal 8 Mbps. Dit om de kwaliteit van de TV stream te kunnen garanderen. Als er op jouw adres maar 7 Mbps mogelijk is kunnen we dan ook helaas niet leveren. Het kan dat KPN een lagere bandbreedte gebuikt voor haar TV kastjes, waardoor zij het wel aanbieden.

Reageer