Beantwoord

Overstappen van Stipte.nl naar T-mobile.

• 21 december 2018
  • 1 reactie
  • 481 Bekeken

Ik heb een Alles-in-1 glasvezel bij T-mobile besteld.
Nu zou ik graag gebruik maken van de overstapservice, maar staat mijn huidige provider, Stipte (voorheen Scarlet), niet in de lijst.
Kan ik de T-mobile overstapservice dan nog wel gebruiken of dien ik zelf op te zeggen en nummerbehoud te regelen?
Ik krijg nu elke keer herinneringen om de gegevens van de huidige provider door te geven, maar dat kan ik niet omdat deze niet in de lijst staat.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Brian 24 december 2018, 15:34

Hi @trijntjesloots, wat super dat je hebt gekozen voor T-Mobile Thuis, alvast van harte welkom! Ik heb het meteen voor je uitgezocht maar jouw provider is niet aangesloten bij de Overstapservice (zie de lijst in de screenshot). In dit geval zal je dus zelf op moeten zeggen bij je huidige provider. Om je hierbij te helpen hebben we al een opzegformulier voor je klaar staan. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hi @trijntjesloots, wat super dat je hebt gekozen voor T-Mobile Thuis, alvast van harte welkom! Ik heb het meteen voor je uitgezocht maar jouw provider is niet aangesloten bij de Overstapservice (zie de lijst in de screenshot). In dit geval zal je dus zelf op moeten zeggen bij je huidige provider. Om je hierbij te helpen hebben we al een opzegformulier voor je klaar staan. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

Reageer