Beantwoord

Overstappen Vodafone mobiel (met Thuis) naar T-Mobile mobiel

• 11 februari 2017
  • 15 reacties
  • 2329 Bekeken

Hallo,

Wij hebben vodafone thuis en op dezelfde naam een vodafone mobiel abbonement nou heb ik alleen nooit de mail met unieke code ontvangen kan dit zijn omdat het via 2 verschillende rekeningnummers loopt. Want alles staat op hetzelfde adres en zelfde naam. Krijg wel via vodafone de voordelen.
Zou namelijk graag willen overstappen naar tmobile waar ons andere abbonement (wat nu ook verlengd mag worden maar wacht even op de voordelen die wellicht nog komen) reeds loopt maar bij vodafone verlengd voor de voordelen daar. Abbonement en thuis beide uit oktober 2016 dus voor er sprake was van de overname.

Hoor het graag want zouden graag overstappen naar tmobile aangezien dit goed bevalt.
icon

Beste antwoord door HugoB 11 februari 2017, 23:48

Al gevonden, zie hier alle info: https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

Ik zou even met het nummer bellen, dan kan je mobiele contract van Vodafone worden overgezet naar T-Mobile. De exacte voordelen van de combi straks zijn nog niet helemaal duidelijk, maar die volgen vast nog.
Bekijk origineel

15 reacties

Hoi,

In ieder geval welkom op de forum van T-Mobile en natuurlijk welkom bij T-Mobile Thuis en Mobiel. Dit zijn vragen die we nog niet eerder hebben gehad (is hier ook nieuw de overstap van Vodafone na T-Mobile) en ik verwacht dat een T-Mobile moderator je bericht snel oppakt en je hier antwoord op kan geven. Houd er rekening mee dat dit ongeveer 24/48 uur kan duren voor je van een moderator antwoord krijgt.

Maar T-Mobile kennende komt het allemaal wel in orde en ga ik er vanuit dat het allemaal wel goed komt. Voor nu alvast een goed weekend en je antwoord komt eraan. Dan kunnen wij er ook weer wat van leren, mocht er nog eens zo'n vraag komen. Ja, nu is toch bijna de tijd dat T-Mobile Thuis eraan komt.

Goed weekend en mocht je al antwoord hebben gekregen en/of krijgen, wil je ons op de hoogte houden. Dank je wel!
Badge +5
Je kan als het goed is bellen met een speciaal telefoonnummer over deze actie, het was een 06 nummer. Die kunnen je daar mee helpen. Ik weet alleen niet meer precies waar ik deze terug kan vinden. Ik zoek het even op.
Badge +5
Al gevonden, zie hier alle info: https://www.t-mobile.nl/korting#aanbod

Ik zou even met het nummer bellen, dan kan je mobiele contract van Vodafone worden overgezet naar T-Mobile. De exacte voordelen van de combi straks zijn nog niet helemaal duidelijk, maar die volgen vast nog.
Je bent niet de enige. Persoonlijk vind ik dat het allemaal best een beetje beter gecommuniceerd mag worden. Het enige wat je van T-Mobile zult horen is dat ze nog bezig zijn met mails te versturen. Nu lijkt het mij allemaal wat lang duren, de betreffende aanbieding zwerft al een paar weken over het internet, maar je weet gewoon niet waar je aan toe bent. Niemand die je hard kan zeggen of je op de lijst staat.

Ik denk ook in aanmerking te komen, maar heb nog niets gehoord.

Stap niet zondermeer over, want volgens de verschillende berichten heb je een code nodig die in de mail staat. Zonder de mail begin je dus weinig. Geen enkele medewerker zal je trouwens vertellen of je al dan niet op de lijst staat...
Hi Ireentje en Pauldejonge!

Wat leuk om te lezen dat jullie een overstap overwegen. Ik geef jullie graag meer duidelijkheid. Op onze website: https://www.t-mobile.nl/thuis, vind je alle informatie en achtergrond. Ik bespreek graag twee belangrijke voorwaarden. Zo voorkomen we misverstanden. Het is belangrijk dat Vodafone Thuis én het mobiele abonnement onder dezelfde contractant vallen. Ben je na 15 december 2016 overgestapt naar andere provider? Óf heb je jouw contract na 16 december 2016 vernieuwd bij Vodafone? Dan geldt dit aanbod niet. Meer informatie over dit aanbod? Dan raad ik je aan om te bellen naar 06 140 94 200! :)

Nog vragen? Stel ze gerust. We helpen je met plezier verder!
Hoi,

Bij mijn weten voldoe ik aan de voorwaarden, maar ik ben ook erg benieuwd of jullie en Vodafone daar ook zo over denken... Concreet komt het er op neer dat ik gewoon op de mail moet wachten met het aanbod.

Ik weet dat het aanbod er is, maar het is dus (nog) niet aan mij persoonlijk gedaan. Ik neem aan dat jullie gewoon ergens een lijst zouden moeten hebben, maar niemand van jullie supportdesks komt op het idee daar even op te kijken...

Op de genoemde website kan ik trouwens geen informatie vinden hoor, daar staat wat over T-Mobile thuis, maar ik zie er niets over de aanbieding van een overstap naar T-Mobile mobiel.
@paul de jonge
Heb zojuist zelf contact gehad met tmobile het aanbod is er inderdaad heb van hun begrepen dat er nog heel veel mails niet verstuurd zijn.
Het beste kan je inderdaad even contact opnemen via bovenstaand telefoonnummer en via keuze menu naar 2 gaan.
Want ik had eerst contact met de klantenservice en die stuurde mij in eerste instantie heel vrolijk door naar de klantenservice van wat nu nog vodafone thuis is en daar waren ze niet erg blij.
Het aanbod is inderdaad geldig als je opdezelfde naam beide abonnementen hebt staan en hele lieve medewerkster heeft mij hier alles over kunnen vertellen.
Het was dat ik niet alles bij de hand had om direct te kunnen overstappen maar hun kunnen dat gewoon zonder unieke code regelen.
Hoor dat ik je hierdoor een beetje op de hoogte heb kunnen stellen.
Hi Ireentje en Pauldejonge!

Ireentje, fijn om te horen dat je al contact hebt opgenomen via het telefoonnummer én dat je een hele lieve collega aan de telefoon kreeg, daar doen we het voor! Dit soort ervaringen maken mijn dag stukken beter. Paul, persoonlijk raad ik je van harte aan om te bellen naar het bovenstaande nummer. Mijn collega's helpen je met plezier verder en daar kan je al jouw vragen stellen. Betreft de website heb je helemaal gelijk, excuses! Voor het aanbod raad ik je deze pagina aan. Heb je alvast een mooi overzicht van het aanbod.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Hmmm, ik heb toch maar eens gebeld naar het nummer. Zoals gedacht kom je daar geen steek verder.

Ik neem aan dat jullie gewoon ergens een lijst zouden moeten hebben, maar niemand van jullie supportdesks komt op het idee daar even op te kijken... Mevrouw aan de telefoon beweert dat er niet gemaild, maar gebeld gaat worden. Of ik moet maar gewoon even naar een shop lopen. Mijn reactie dat ze daar zonder de code ook niets kunnen doen wordt genegeerd.

Al met al jammer, want het aanbod lijkt mooi, maar als je dan zonder aanbieding blijft zitten moet er toch maar eens gekeken worden wat de overstap naar Ziggo voor gevolgen heeft. Ik kan daar nu in combinatie met Vodafone ook weer terecht voor het totale pakket.
ik ben maandag middag benaderd door T-Mobile. Na wat vragen en antwoord heb ik besloten om mijn mobiel om te zetten naar T-Mobiel Ik hoop net zoveel plezier en gebruiksgemak te hebben die ik gewent ben Krijg bericht via sms wanneer en waar ik mijn nieuwe aanwinst kan halen o ja optie per post was ook mogelijk maar afhalen vind ik altijd persoonlijker

:D:D:D
Reputatie 7
Badge +20
Hey Paul,

Jammer dat je nog niet goed geholpen bent! :S

Ik zou je graag willen laten bellen door een collega van de verkoopafdeling, want dan weet ik zeker dat je goed te woord kan worden gestaan, maar wij hebben natuurlijk geen telefoonnummer van jou op dit moment. Zou je mij in een privébericht, via mijn profiel, het telefoonnummer kunnen sturen waarop jij te bereiken bent?

Ik hoor het graag van je!

@Jelle1

Top dat het bij jou gelukt is! 🙂 Even langs de winkel om af te halen is inderdaad altijd leuk!
Goedenmiddag,
Bovenstaande informatie gelezen.
Heb toch een vraagje wat nu als je al jaren Tmobile klant bent en nu door de overname ook tv en internet bij Tmobile hebt. Is er dan ook nog een bundel actie??
Alles op zelfde naam/persoon en van dezelfde rekening.
Ben benieuwd
gr. Martijn
Badge +5
Goedenmiddag,
Bovenstaande informatie gelezen.
Heb toch een vraagje wat nu als je al jaren Tmobile klant bent en nu door de overname ook tv en internet bij Tmobile hebt. Is er dan ook nog een bundel actie??
Alles op zelfde naam/persoon en van dezelfde rekening.
Ben benieuwd
gr. Martijn

Vooralsnog niet. Maar dit gaat er in de toekomst als het goed is wel komen.
ik heb nog geen aanbieding mogen ontvangen? wat houd deze in?
Reputatie 7
Badge +20
@Taco78,

Als jij je hebt aangemeld via deze pagina dan zul je snel een e-mail ontvangen met meer informatie. Houd ook onze FAQ topic in de gaten voor updates.

Reageer