Beantwoord

Overstapservice

  • 24 januari 2018
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Hallo,

Een maand geleden (27 dec 2017 11:37u) heb ik contact gehad met Jennifer van T-mobile thuis, via 0800 0092 nr.
Jennifer heb ik een tijdje gesproken over de overstapservice die niet helemaal was goed gegaan.
Nu vroeg ik mij af of ze contact met mij op kan nemen hierover, want ik heb hier helaas niets meer over gehoord.

Alvast dank!
Vriendelijke groet,
Arthur ten Cate
icon

Beste antwoord door Brian 30 januari 2018, 10:54

Hey Arthur, ik heb het meteen voor je nagekeken en ik heb je een privébericht met meer informatie gestuurd. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hey Arthur, ik heb het meteen voor je nagekeken en ik heb je een privébericht met meer informatie gestuurd. Als je nog vragen hebt laat het dan gerust weten!
Brian,

Dank voor het snelle handelen!

Mvg Arthur

Reageer