Beantwoord

Overstapservice niet beschikbaar

  • 4 november 2017
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

Hoi T-mobile, vandaag hebben we gekozen voor een t-mobile abonnement. Alles is goed aagevraagd maar nergens hebben we de overstapservice kunnen aanvinken? Nu lees ik dat je in je Mijn omgeving een tabje 'overstappen' moet zien. Die hebben we niet maar we willen wel graag gebruik maken van de overstapservice! Kunnen we nu alsnog gebruik maken van de overstapservice?
icon

Beste antwoord door Brian 9 november 2017, 15:57

Hi ovenwant, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en bij jouw aanvraag heb je als wensdatum 'zo snel mogelijk' opgegeven. In dat geval kan je geen gebruik maken van de overstapservice omdat wij dan niet op tijd op kunnen zeggen bij je huidige provider. Je kan nu twee dingen doen, of je kan zelf opzeggen bij je huidige provider via het overstapformulier op onze website (controleer dan even goed of je huidige provider aangesloten is bij de overstapservice) óf je bestelling annuleren en een nieuwe aanvraag doen mét overstapservice. Je bedenktijd gaat dan wel opnieuw in dus het duurt dan waarschijnlijk wel langer voordat we je aan kunnen sluiten. Via de link naar het overstapformulier lees je ook meer over hoe overstappen in zijn werk gaat. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi ovenwant, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je nagekeken en bij jouw aanvraag heb je als wensdatum 'zo snel mogelijk' opgegeven. In dat geval kan je geen gebruik maken van de overstapservice omdat wij dan niet op tijd op kunnen zeggen bij je huidige provider. Je kan nu twee dingen doen, of je kan zelf opzeggen bij je huidige provider via het overstapformulier op onze website (controleer dan even goed of je huidige provider aangesloten is bij de overstapservice) óf je bestelling annuleren en een nieuwe aanvraag doen mét overstapservice. Je bedenktijd gaat dan wel opnieuw in dus het duurt dan waarschijnlijk wel langer voordat we je aan kunnen sluiten. Via de link naar het overstapformulier lees je ook meer over hoe overstappen in zijn werk gaat. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!

Reageer