Beantwoord

Plaatsen van homepage

  • 8 januari 2018
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

- Topic starter
Ik ben van vodafone over genomen heb altijd een homepage gehad en nu tot mijn verbazig krijg ik geen toegang.Mijn website is eind november niet meer op het net en zins die tijd ben ik bezig met t-mobilthuis om als nog mijn homepage geplaatst te krijgen.
Inhet contract op het moment dat ik over ben genomen zou er voor mij niets veranderen.
Ik hoop met steun van het forum toch de gelegenheid krijg.
bijvoorbaat bedankt
icon

Beste antwoord door Brian 17 januari 2018, 15:56

Hi Kaaijk, excuses voor de late reactie, je bericht was er doorheen geglipt. Per 16 december bieden wij inderdaad geen mogelijkheid meer voor je eigen homepage. Vanuit de Vodafone periode werd dit al niet meer aangeboden aan nieuwe klanten en op 13 september hebben wij een e-mail gestuurd naar de klanten die hier nog wel gebruik van maakten dat de dienst per 16 december zou stoppen zodat je ruim de tijd had om hier op in te spelen. Mooi om te horen dat jij er met veel plezier gebruik van hebt gemaakt maar het is dus echt niet meer mogelijk om je homepage terug te plaatsen. We houden je natuurlijk graag als klant maar mocht je er echt niet mee kunnen leven dan zou je eventueel kosteloos op kunnen zeggen. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer via een privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8
Hi Kaaijk, excuses voor de late reactie, je bericht was er doorheen geglipt. Per 16 december bieden wij inderdaad geen mogelijkheid meer voor je eigen homepage. Vanuit de Vodafone periode werd dit al niet meer aangeboden aan nieuwe klanten en op 13 september hebben wij een e-mail gestuurd naar de klanten die hier nog wel gebruik van maakten dat de dienst per 16 december zou stoppen zodat je ruim de tijd had om hier op in te spelen. Mooi om te horen dat jij er met veel plezier gebruik van hebt gemaakt maar het is dus echt niet meer mogelijk om je homepage terug te plaatsen. We houden je natuurlijk graag als klant maar mocht je er echt niet mee kunnen leven dan zou je eventueel kosteloos op kunnen zeggen. Mocht je hier gebruik van willen maken stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer via een privébericht, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer