Beantwoord

Poort instellen van uTorrent

• 14 januari 2018
  • 5 reacties
  • 1822 Bekeken

Instelling modem/router
Hallo wie kan mij helpen!
Tijdens de installatie van BitTorrent wordt er een standaard poort gegenereerd.
Je moet dus even controleren of de gekozen Bit-torrent poort overeen komt met de poort van je router (HG659). De zojuist open gezette poort moet ook in je router opengezet worden. Ik heb een verbinding via mijn telefoon kabel naar mijn router.
Vraag: hoe stel ik mijn router van T-mobile hiervoor in?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 14 januari 2018, 10:59

Hallo Siemon53,

Gelukkig hebben we hier een handleiding voor :)

Houd er wel rekening mee dat het downloaden van films en series niet toegestaan is. en hier sinds kort actief achteraan gegaan word. lees er hier meer over.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Siemon53,

Gelukkig hebben we hier een handleiding voor :)

Houd er wel rekening mee dat het downloaden van films en series niet toegestaan is. en hier sinds kort actief achteraan gegaan word. lees er hier meer over.
Beste Hidden.nld,
Zojuist uw bericht gelezen. Hiervoor alsnog bedankt. Echter deze wil ik toch graag beantwoorden. Downloaden in Nederland is volgens mij nog steeds is toegestaan.
Uploaden is daarin tegen niet toegestaan.
Om reden we zowat allemaal weleens downloaden en kopiëren wordt dit gecompenseerd door bij de aankoop van opslagdragers (film en muziek opslagmediums zoals, recorders, lege CD’s, lege DVD’s, PC-schijven/geheugen dragers, ’s USB-geheugen sticks e.d.) deze extra te belasten bij de aanschaf. Die extra belastbaarheid op dit soort producten is nog steeds van kracht in Nederland.
Deze extra inkomsten zou dan, als compensatie, naar de muziek en film producties gaan.
Waar deze extra belastbare vergoeding werkelijk naar verdwijnt is mij tot op heden onbekend.

Met vriendelijke groeten,
Simon53
Reputatie 2
Sorry, maar je mist hier een extreem belangrijk detail.

Het uploaden / downloaden van copyrighted materiaal, waar je geen rechten toe hebt, is verboden.

Er is niets mis met het gebruik van torrents. Lang niet alles wat men up/download met torrents is in de categorie 'illegale films en muziek'..
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Simon53,

Ik ga zelf geen standpunt geven hierin. Ik heb u slechts geïnformeerd over de veranderingen die sinds oktober 2017 zijn gedaan (het actief opsporen van downloaders).

Dit is gedaan na aanleiding van een uitspraak van het europeese hof

Maar ik begrijp dat je van het downloaden bent. Je zou dan zeker ook eens hier moeten kijken 🙂
Beste Xandrios,
Bedankt voor je reactie. Inderdaad, dat heb ik niet in de gaten gehad.
Het is logies dat hierdoor nieuwe films (nog pas net in de bioscoop worden getoond) in de filmindustrie hun financiën mis lopen.

Met vriendelijke groet,
Simon53

Reageer