Beantwoord

Port Forwarding op Huawei HG659

• 20 maart 2017
  • 6 reacties
  • 1537 Bekeken

Hoi Allemaal,
ik heb een minecraft server thuis staan en daarvoor moet je port forwarding instellen, alleen lukt het mij niet om dat in te stellen. Weet iemand hoe dat moet?

Groeten,
Jortjuh
icon

Beste antwoord door Sander 23 oktober 2017, 15:38

Er is een nieuw topic geschreven over het portforwarding bij de Huawei HG659. Dit komt rechtstreeks van de T-Mobile Thuis expert vandaan die alles weet rondom het Huawei modem. Doe er je voordeel mee!

Port forwarding op de Huawei HG659
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Dit gevolgd neem ik aan: http://portforward.com/softwareguides/minecraft/portforward-minecraft.htm

De volgende vraag is, om welk type modem gaat het, de Huawei (DSL) of de Vigor Draytek (Glasvezel)?
het is de Huawei HG659.
Reputatie 6
Badge +2
Heb zelf deze Huawei niet, maar geloof dat de HG658 redelijk in de buurt komt van de HG659.
Hier een Youtube video van de HG658: Configured Port Forwarding in STC Modem HG658 V2 Home Gateway

Kijk eens of je hiermee uit de voeten kunt.

Hier nog in tekst hoe het zou moeten: https://www.spark.co.nz/help/internet-data/equipment/huawei/hg659-gateway/port-forwarding-on-the-huawei-hg659-hg659b/

Zie wel dat het een omslachtige manier van Huawei is om een router firewall te vertellen dat hij iets door moet laten als ik de video zo zie.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Jortjuh, deze pagina gaat specifiek over portforwarding van de Huawei HG659.

@Pieter_B, bedankt voor alle externe links! 🆒
Hoi,

Ik ben benieuwd of het iemand is gelukt om port-forwarding op de HG659 werkend te krijgen.
Ik heb verschillende handleidingen gevolgd, maar krijg het niet werkend.

Ook met internet-tools die open poorten checken (canyouseeme.org of portchecker.co) krijg ik voortdurend timeouts. Dat geldt voor porten zoals bijvoorbeeld ftp (21 / 22) en in een hogere range, zoals 50000+. n.b. de poorten zijn intern gekoppeld aan werkende services; er staan services te luisteren op het moment dat ik de check uitvoer...

Mijn vermoeden is dat t-mobile zelf de toegang tot mijn thuisnetwerk heeft dichtgezet?

groet,
Andre.
Reputatie 7
Badge +6
Er is een nieuw topic geschreven over het portforwarding bij de Huawei HG659. Dit komt rechtstreeks van de T-Mobile Thuis expert vandaan die alles weet rondom het Huawei modem. Doe er je voordeel mee!

Port forwarding op de Huawei HG659

Reageer