Positieve ervaring met klantenservice

  • 21 december 2019
  • 32 reacties
  • 556 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Graag wil ik ook een keer iets positiefs delen.

Heb op woensdagmiddag (18 december) contact gezocht met de klantenservice, deze kreeg ik vrij snel te spreken. Heb mijn klacht daar kunnen uitleggen en kreeg daar netjes en deskundig een antwoord op. Uit dit gesprek bleek dat er een monteur nodig zou zijn. Dus met spanning de mail afgewacht deze zou binnen twintig minuten binnen moeten zijn. En ja hoor vijftien minuten later de mail met de link voor de afspraak met de monteur. Tot mijn verbazing de mogelijkheid voor een afspraak op donderdag(19 december). Donderdag kwam de zeer vriendelijke monteur langs, hij had het snel gevonden. Er moet wat apparatuur vervangen worden. Hij maakte te plaatse een ticket aan. Hierna heb ik op deze dag nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Apparatuur komt op zaterdag 21 december binnen en monteur komt op dinsdag 24 december weer om de apparatuur te vervangen.

PS kan nog wel gebruik maken van de diensten,al is dit met af en toe een storing. Dit is wel vol te houden de oplossing is namelijk onderweg.


32 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @soepkip67, dank voor je leuke bericht! Zo hoort het toch? :slight_smile: Laat zeker nog weten hoe het vandaag is gegaan maar dat komt vast helemaal goed! 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @soepkip67, dank voor je leuke bericht! Zo hoort het toch? :slight_smile: Laat zeker nog weten hoe het vandaag is gegaan maar dat komt vast helemaal goed! 

@Brian, net zoals je zegt: Zo hoort het, maar heb helaas ook al enkele minder ervaringen. Maar als het goed gaat mag het ook gewoon verteld worden. Dus vandaar deze positieve reactie.

Monteur is al een poosje weg en alles loopt weer als een zonnetje.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@soepkip67 Kijk hier doen we het voor! Er is oprecht niets mooier dan een blije klant te mogen spreken. :smile: Thanks voor de positieve terugkoppeling en als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community!

Reputatie 5
Badge +2

@soepkip67 Kijk hier doen we het voor! Er is oprecht niets mooier dan een blije klant te mogen spreken. :smile: Thanks voor de positieve terugkoppeling en als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons weten. We zitten altijd voor je klaar op de Community!

 

@Jason, ben iets te positief geweest met de opmerking: alles loopt als een zonnetje.

Heb de afgelopen dagen regelmatig alles opnieuw moeten opstarten. Regelmatig uitval van internet, blokkerig beeld op de televisie. Deze klachten had ik ook voordat de monteur geweest was. Met het vervangen van het modem was dit voor 1 avond opgelost. 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @soepkip67,

Ah balen dat de oplossing van korte duur is geweest. We gaan net zo lang hiermee aan de slag totdat je zonder problemen gebruik kunt maken van je T-Mobile Thuis abonnement! Zojuist heb ik onze techneuten op de hoogte gesteld van dit probleem, zij gaan hiermee aan de slag. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, ben jij de eerste die het hoort. Sorry voor het ongemak, maar hulp is aanstaande! 

Reputatie 5
Badge +2

@Piotr , dank je voor je actie. Heb net een mailtje ontvangen dat ze er mee bezig zijn.

Het grootste probleem blijft nu de TV/Radio geluid. De internet verbinding lijkt vanaf gisteravond stabiel. Wel moet ik regelmatig het tv kastje uitzetten via de afstandbediening om het geluid normaal te kunnen luisteren. Overdag luisteren we veel naar de radio het geluid gaat dan na een paar uur haperen. Kastje via de afstandbediening uit en een paar seconden later weer aan en het geluid doet het weer normaal. Met tv kijken hebben we regelmatig heel blokkerig en/of stilstaand beeld voor meestal een seconde. En heel af en toe lijkt het wel of we dia;s zitten te kijken dan loopt het nieuwe beeld heel langzaam over in nieuw beeld en daarna gaat het weer vloeiend.

Nu net weer haperend geluid, aan en uit zetten met afstandsbediening werkte niet .Dus maar ff de voedingskabel er af voor 1 minuut en dan hopen dat het over is. Inderdaad weer gewoon geluid.

Maar nogmaals dank je voor de snelle actie. We blijven positief, internet lijkt nu redelijk stabiel en hebben in ieder geval betere verbinding dan de voorgaande twee a drie weken.

 

Reputatie 5
Badge +2

@piotr, even een update: internet geen problemen meer(tot nu toe)

Wel valt regelmatig tijdens radio luisteren het geluid 2 tot 4 seconden weg. Ook tijdens tv kijken nog regelmatig blokkerig of stilstaand beeld.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @soepkip67, de oorzaak blijkt mogelijk in het netwerk te zitten, dus niet alleen specifiek op jouw adres. We zijn dit op het moment verder aan het onderzoeken en hopen het zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak!

Reputatie 5
Badge +2

Goedmorgen,

Even een vraagje, zijn er mensen bezig geweest met het modem? Kan plots mijn modem niet meer zien na inloggen op my t-mobilethuis. Krijg de volgende melding: Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.

Maar kan gelukkig wel gebruik maken van alle diensten.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @soepkip67, qua modemsettings is er niets veranderd maar ik zie wel dat de modem 2 dagen online is. Heb je deze toevallig tussendoor een keer een reset gegeven? Had je iets aan willen passen in de modem via My T-Mobile Thuis? Eventueel kan ik dat ook op afstand voor je doen, stuur mij dan even een privébericht met wat je precies wil wijzigen, dan komt dat helemaal goed!

Reputatie 5
Badge +2

@Brian ,

Dank je wel voor je aanbod heb het al via de browser kunnen regelen. Vind het alleen een beetje raar dat ik ineens mijn modem niet meer zie in my t-mobilethuis met de reeds gemelde vermelding. Heb geen reset gedaan wel een herstart om mijn snelheidsverhoging te krijgen.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @soepkip67, de oorzaak blijkt mogelijk in het netwerk te zitten, dus niet alleen specifiek op jouw adres. We zijn dit op het moment verder aan het onderzoeken en hopen het zo snel mogelijk te verhelpen. Excuses voor het ongemak!


Hallo @Brian , is er inmiddels al wat meer bekend over het tv/geluid probleem? Dit probleem begint nu wel erg lang te duren, heb vanaf begin december al last van dit probleem en het begint steeds erger te worden. En als ik zo op het forum kijk speelt het al heel wat langer.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @soepkip67,

 

Hoi, bedankt voor het aankaarten van jouw TV Box issue! We hebben inderdaad al enige tijd op onze Glasvezelverbindingen een mindere (blokkerig/stroperig) TV verbinding. Dit geldt voor de TV Boxen Entone Kamai 510 en Amulet 515 (opname Box). Probleem is hiermee niet gebagatelliseerd en wil ik ook zeker niet ondermijnen. Onze specialisten zijn naarstig op zoek naar een eindoplossing. Er heeft eerder een rollback plaatsgevonden van de firmware, maar dat heeft niet het gewenste resultaat gebracht. Onderzoek gaat verder naar de oorzaak. Thanks voor je feedback, dat wordt gewaardeerd. Zodra er een update is zullen we je die geven! Sorry voor het ongemak, het duurt inderdaad te lang.

 

Nog steeds nergens last van.

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @soepkip67,

 

Hoi, bedankt voor het aankaarten van jouw TV Box issue! We hebben inderdaad al enige tijd op onze Glasvezelverbindingen een mindere (blokkerig/stroperig) TV verbinding. Dit geldt voor de TV Boxen Entone Kamai 510 en Amulet 515 (opname Box). Probleem is hiermee niet gebagatelliseerd en wil ik ook zeker niet ondermijnen. Onze specialisten zijn naarstig op zoek naar een eindoplossing. Er heeft eerder een rollback plaatsgevonden van de firmware, maar dat heeft niet het gewenste resultaat gebracht. Onderzoek gaat verder naar de oorzaak. Thanks voor je feedback, dat wordt gewaardeerd. Zodra er een update is zullen we je die geven! Sorry voor het ongemak, het duurt inderdaad te lang.

 

@Jason,

Ik heb er niet veel verstand van. Als ik bij instellingen kijk heb ik Entone-27 (Vodafone tijdperk)opname box met firmware: 2.9.25_build6-etv-glop-as3. is bovenstaande ook op deze van toepassing?

Reputatie 5
Badge +2

Nog steeds nergens last van.


Bij mijn ouders hier in het dorp in nieuwbouw huis ook last en mijn oudste zoon wonende te Veenendaal heeft er ook al geruime tijd last van. Helaas. Begint nu wel heel irritant te worden.

Reputatie 7
Badge +7

@soepkip67 Je hebt een Entone Amulet 515 (box met recorder) en die kan ook last hebben van de haperingen. Onze specialisten doen hun uiterste best om zo snel mogelijk een sluitende oplossing te zoeken.

Nog steeds nergens last van.


Bij mijn ouders hier in het dorp in nieuwbouw huis ook last en mijn oudste zoon wonende te Veenendaal heeft er ook al geruime tijd last van. Helaas. Begint nu wel heel irritant te worden.


Daar zit ik met Hoevelaken in de buurt, enige  is dat die opname box wat traag reageerd maar perfect beeld op mijn oudere philips HD TV.

Reputatie 5
Badge +2

Nog steeds nergens last van.


Bij mijn ouders hier in het dorp in nieuwbouw huis ook last en mijn oudste zoon wonende te Veenendaal heeft er ook al geruime tijd last van. Helaas. Begint nu wel heel irritant te worden.


Daar zit ik met Hoevelaken in de buurt, enige  is dat die opname box wat traag reageerd maar perfect beeld op mijn oudere philips HD TV.

@Doornekamp33 ,

De reden dat ik nog even afwacht, is of beter gezegd “was” dat de beeldkwaliteit beter was dan via KPN. Dit gezien met eigen ogen en een zelfde tv en hogere snelheid(internet) Maar vindt wel dat het erg lang duurt voordat er een oplossing is.

 

Ik denk eerlijk gezegt dat ze er helemaal niet zo druk mee zijn als ze doen voorkomen, waarom, ze testen het nieuwe al dus daar gaat de meeste tijd in zitten, en dat werkt heel anders dan de huidige versie.

Ik wacht ook even af, maar met TV word het toch een kans dat ik dat anders ga invullen, alleen nog internet is dan voldoende en een app en nog goedkoper ook.

Reputatie 5
Badge +2

@Doornekamp33 ,

Dat idee had ik ook al. Gewoon standaard excuses  en weer door. Had liever dat ze eerlijk zouden zijn en zeggen dat er hard gewerkt wordt aan andere technieken en dat het daarom nog niet verholpen is.

@soepkip67 , Gezien de resultaten in het verleden van veranderingen houd ik me hart vast hoe dit nu gaat lopen, als het drama word ga ik het niet afwachten tot het opgelost word, de nummerweergave op de Zyxel duurde ook een half jaar, enige wat vlot ging was het terug draaien van de routering van het internet via D-tag in Duitsland.

Reputatie 7
Badge +8

@Doornekamp33 Beetje vertrouwen he :wink: We zijn inderdaad druk bezig met ons nieuwe TV platform maar dat betekent niet dat de rest opeens stil ligt.

@soepkip67 Als concreet antwoord op je vraag, we zijn op dit moment met een aantal klanten een nieuwe fix aan het testen. Ik wacht nog op een aantal reacties van de mensen waarbij we hebben getest en vanmiddag stuur ik de feedback door naar ons netwerkteam. Ik verwacht/hoop dat we dan volgende week een oplossing hebben.

Als kanttekening: we hebben de afgelopen tijd voorbeelden verzameld maar we zien best redelijk wat meldingen die niets met dit specifieke issue te maken hebben. Klanten haken er op in omdat het eerder gemeld is en de klachten soms niet helemaal duidelijk zijn. Bij deze gevallen zal de update/fix niet helpen maar uiteraard lossen we deze problemen wel persoonlijk per geval op.

Reputatie 5
Badge +2

@Doornekamp33 Beetje vertrouwen he :wink: We zijn inderdaad druk bezig met ons nieuwe TV platform maar dat betekent niet dat de rest opeens stil ligt.

@soepkip67 Als concreet antwoord op je vraag, we zijn op dit moment met een aantal klanten een nieuwe fix aan het testen. Ik wacht nog op een aantal reacties van de mensen waarbij we hebben getest en vanmiddag stuur ik de feedback door naar ons netwerkteam. Ik verwacht/hoop dat we dan volgende week een oplossing hebben.

Als kanttekening: we hebben de afgelopen tijd voorbeelden verzameld maar we zien best redelijk wat meldingen die niets met dit specifieke issue te maken hebben. Klanten haken er op in omdat het eerder gemeld is en de klachten soms niet helemaal duidelijk zijn. Bij deze gevallen zal de update/fix niet helpen maar uiteraard lossen we deze problemen wel persoonlijk per geval op.

@ Brian,

Dit neemt niet weg dat het wel ontzettend lang duurt. Moet wel zeggen dat ik ontzettend blij ben met de beslissing van de monteur destijds om te gaan voor vervanging van het modem(dit was ook een deel van mijn klacht instabiel en weg vallend internet).Sindsdien is het internet een stuk stabieler en de wifi werkt ook een stuk beter.Dus het is niet alleen negatief aan deze zijde. Maar nogmaals de irritatie factor wordt wel steeds groter.

Reputatie 5
Badge +2

@soepkip67, Gezien de resultaten in het verleden van veranderingen houd ik me hart vast hoe dit nu gaat lopen, als het drama word ga ik het niet afwachten tot het opgelost word, de nummerweergave op de Zyxel duurde ook een half jaar, enige wat vlot ging was het terug draaien van de routering van het internet via D-tag in Duitsland.

@Doornekamp33 ,

Daar moet ik je wel gelijk ingeven de vele veranderingen leveren niet altijd verbeteringen op. Maar hier bij ons hebben ze al wel een deel opgelost. Namelijk weg vallend en instabiel internet en slechte wifi, heb een nieuw modem mogen ontvangen en daarmee was in ieder geval het inter/wifi probleem opgelost. Nu hopen dat ze het tv(stroperig, blokkerig beeld) en het wegvallend geluid(3 a 4 seconden) op gaan lossen. Want dat duurt me nu wel wat te lang.

Reageer