Graag wil ik ook een keer iets positiefs delen.
Heb op woensdagmiddag (18 december) contact gezocht met de klantenservice, deze kreeg ik vrij snel te spreken. Heb mijn klacht daar kunnen uitleggen en kreeg daar netjes en deskundig een antwoord op. Uit dit gesprek bleek dat er een monteur nodig zou zijn. Dus met spanning de mail afgewacht deze zou binnen twintig minuten binnen moeten zijn. En ja hoor vijftien minuten later de mail met de link voor de afspraak met de monteur. Tot mijn verbazing de mogelijkheid voor een afspraak op donderdag(19 december). Donderdag kwam de zeer vriendelijke monteur langs, hij had het snel gevonden. Er moet wat apparatuur vervangen worden. Hij maakte te plaatse een ticket aan. Hierna heb ik op deze dag nogmaals contact opgenomen met de klantenservice. Apparatuur komt op zaterdag 21 december binnen en monteur komt op dinsdag 24 december weer om de apparatuur te vervangen.
PS kan nog wel gebruik maken van de diensten,al is dit met af en toe een storing. Dit is wel vol te houden de oplossing is namelijk onderweg.