Beantwoord

Prijzen voor Internet en TV gaan omhoog, maar bij T-Mobile nog niet

• 6 juni 2017
  • 9 reacties
  • 610 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
https://www.rtlz.nl/persoonlijk/personal-finance/prijzen-internet-en-tv-omhoog-bij-bijna-alle-aanbieders

BRON: https://www.pricewise.nl/blog/telecom-wordt-duurder/
icon

Beste antwoord door Sander 6 juni 2017, 14:53

Oh, wow! Dat is een mooi artikel! Bedankt Pieter_B, die had ik nog niet gezien. 😃 Blij mee!

@serviceweb, graag doe ik hier een duit in het zakje. Het is inderdaad steeds lastiger te zien wat je waarmee kunt vergelijken. Wat voor de één voordelig uitpakt, is voor de ander niet interessant. Als je echter alles in rekenschap neemt, het premium product T-Mobile tegenover prijsvechters, gratis wifi-service (vergelijk hier de providers onderling) en montage, FOX1 in het basispakket en het aantal HD zenders, dan denk ik dat T-Mobile erg scherp in de markt staat en het qua prijs/kwaliteit dik voor elkaar heeft.
Bekijk origineel

9 reacties

Ik zou bijna zeggen, dat is logisch dat T-Mobile dit niet doet.
Ze zijn net nieuw op de markt en moeten daarom klanten werven en zorgen dat mensen T-Mobile zien als een goedkope aanbieder. Geloof me, zodra het mogelijk is, en nodig, dan zal T-Mobile deze ook gaan verhogen.

T-Mobile Thuis is een prima aanbieder en het ziet er allemaal goed uit. Maar als je alles met elkaar gaat vergelijken, wat wel lastig is want de één geeft dit gratis er bij en de ander weer dat, is T-Mobile niet echt goedkoop. Ook omdat ze toch nog iets minder bieden dan sommige andere. Zeg natuurlijk wel, het is een goede aanbieder. Dus als je moet kiezen, overweeg zeker even te kijken naar T-Mobile Thuis.
Reputatie 7
Badge +6
Oh, wow! Dat is een mooi artikel! Bedankt Pieter_B, die had ik nog niet gezien. 😃 Blij mee!

@serviceweb, graag doe ik hier een duit in het zakje. Het is inderdaad steeds lastiger te zien wat je waarmee kunt vergelijken. Wat voor de één voordelig uitpakt, is voor de ander niet interessant. Als je echter alles in rekenschap neemt, het premium product T-Mobile tegenover prijsvechters, gratis wifi-service (vergelijk hier de providers onderling) en montage, FOX1 in het basispakket en het aantal HD zenders, dan denk ik dat T-Mobile erg scherp in de markt staat en het qua prijs/kwaliteit dik voor elkaar heeft.
Reputatie 7
Badge +6
Dit is wel een prachtige zin: "Zes van de zeven grootste providers van Nederland gooien vanaf 1 juli hun tarieven omhoog. T-Mobile is de enige die de prijzen gelijk houdt."
@Sander
Het is ook heel lastig, geloof ook zeker dat T-Mobile Thuis een hele goede optie om te overwegen aan te schaffen. Ervaring met T-Mobile Mobiel zegt dat het een goede provider is 🙂
Reputatie 2
Allemaal leuk en aardig maar wanneer komen nu eindelijk de antwoorden van een totaal pakket?????

Waarom duurt het zo lang, 6 MAANDEN AL, COMBINATIE van mobiel bellen internet, tv kijken etcetera
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Kid rock, ik deel je ongeduld. Daarom hebben we dit topic opgestart. Laten we hier dan ook on topic blijven. 😃
Tmobile is nog geen eminente provider voor thuis. Ze zullen zich eerst moeten bewijzen om klanten te winnen en vertrouwen te krijgen.
Daarom moeten ze de prijzen lager houden dan van concurrenten. Voorlopig zijn ze nog niet de goedkoopste, want dat is momenteel NLE die op het KPN netwerk zit. Bij pricewise staat die er niet bij, maar kost maar 29,95€.
Dus de medewerkers van tmobile moeten nog niet te vroeg juichen. Een van de voordeligste providers hoeft nog niet te betekenen dat ze tot de kwalitatief beste providers horen.
Mobiel zijn ze op de goede weg, maar voor dat voor thuis ook zal gelukken, moeten we eerst maar eens afwachten.
Reputatie 2
Hou Sander , was in afwachting van je reactie in dat topic 😁,
Begrijp niet dat je na 6 maanden nog niets weet, ken toch niet??
Gevoel alsof we al maanden aan het lijntje worden gehouden als ik je reacties lees van de laatste maanden,

Succes ik blijf voortaan on topic. 👍
Reputatie 6
Badge +2
Het vergelijken van providers onderling is mijns inzien een moeilijke opgave, NLE heeft inderdaad een alles in een pakket voor 29,95€, dit is een DSL aansluiting welke zoals ik wel eens eerder heb gezegd beslist niet mijn voorkeur heeft, in een artikel van telecompaper is ook te lezen dat het aantal DSL aansluitingen elk jaar minder wordt.
Daarom is het ook zo jammer dat KPN het uitrollen van glasvezel op een laag pitje heeft gezet, ga je bij de diverse vergelijkingssites kijken dan zie je dat b.v. prijsvechters als NLE of Telfort in eens helemaal niet zo voordelig zijn, omdat DSL een oude achterhaalde techniek is kunnen de providers hierop vaak een goedkoop instap abonnement aanbieden.

Reageer