Beantwoord

Problemen met internet en TV

• 3 februari 2018
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Hoi T-mobile thuis,

Hoe komt het dat ik nu voor de 2e keer zonder tv & internet kom te zitten?! Laatst al een maand zonder diensten gezeten , toen heeft KPN een nieuwe aansluiting gelegt en nu zou er dus weer een probleem in de bekabeling moeten liggen. Probleem is weer doorgestuurd naar de TD alleen daar kunnen we zeker ook weer een maand op zitten wachten?!
icon

Beste antwoord door Brian 5 februari 2018, 18:38

Hi Amaliah, ik kan mij voorstellen dat je hier goed van baalt. Ik zie dat mijn collega's gelukkig de kosten voor de eerdere periode dat je zonder internet hebt gezeten al gelijk hebben vergoed en dat wij de netbeheerder meteen in hebben geschakeld om ook dit probleem weer zo snel mogelijk te verhelpen. We gaan ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen Amaliah!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Een maand zonder internet is te lang . KPN of Tmobile hadden al lang een tijdelijke oplossing kunnen bieden met 4G internet. Ik zou er om vragen . Hoop voor je dat het snel is opgelost !
Die optie heb ik ook gezien, maar is het dan mogelijk om wel tv te kunnen kijken?
Reputatie 5
Badge +14
Ja dat moet mogelijk zijn , anders kan kan het altijd via de TV Anywhere van tmobile
Reputatie 7
Badge +8
Hi Amaliah, ik kan mij voorstellen dat je hier goed van baalt. Ik zie dat mijn collega's gelukkig de kosten voor de eerdere periode dat je zonder internet hebt gezeten al gelijk hebben vergoed en dat wij de netbeheerder meteen in hebben geschakeld om ook dit probleem weer zo snel mogelijk te verhelpen. We gaan ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen Amaliah!
Hoi Brian,
Gister is de monteur van KPN geweest, bleek het isra punt zogenaamd kapot te zijn (wat erg knap is want die is 2 weken geleden vervangen) , hun het isra punt gemaakt en tegen ons gezegt dat we een nieuwe DSL kabel moesten halen. Wij een nieuwe kabel gehaald maar nog steeds geen diensten..
Reputatie 5
Badge +14
Heeft die monteur ook laten zien dat alles werkte ?
Reputatie 7
Badge +8
Hey amaliah, ik zie dat je inmiddels alweer telefonisch contact hebt gehad. Wij kunnen nog steeds het modem niet uitlezen en het lijkt er op dat er tóch nog iets niet goed gaat met de binnenkomende verbinding. Wij gaan weer contact opnemen met de netbeheerder om dit nu definitief op te lossen. Bedankt voor je geduld!

Reageer