Beantwoord

Quad-Play / Alles in 1 ook bij T-Mobile

• 16 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1581 Bekeken

Mijn huis wordt nog gebouwd, maar ben me al wel een beetje aan het orienteren. M'n vrouw en ik hebben beide t-mobile als mobiele provider, maken nu gebruik van 4G voor thuis, vanaf eind dit jaar kunnen we ook kijken naar weer een vaste internet lijn.
Nu lijkt het vrij logisch om ook hier gewoon voor t-mobile te kiezen aangezien we prima tevreden zijn (4G voor thuis gaat er dan wel uit :)).
Maar, gaan jullie dan ook iets doen met quad-play? Dus; 1. Glas, 2. TV, 3. Bellen vast en 4. Mobiel bellen? Heb je ons bij de 'ballen' en hebben wij een gunstige prijs 🙂
icon

Beste antwoord door Amy 17 februari 2017, 08:33

Goedemorgen mhoogenbosch,

Wat Serviceweb aangeeft klopt. We kunnen daar momenteel nog niets over melden. In het FAQ topic vind je er meer informatie over. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in het FAQ-topic. :)

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Goedemorgen,

T-Mobile ziet veel vragen binnenkomen hierover en heeft hier gisteren ook een reactie over geplaatst in het T-Mobile Thuis FAQ-topic. Om het forum overzichtelijk te houden en dubbele topics te voorkomen is het misschien beter om eerst daar even rond te lezen. Mochten er nog vragen zijn hierover dan kun je ze stellen in het FAQ-topic.

(even kort antwoord op je vraag: T-Mobile dan daar op dit moment nog niets over melden)
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen mhoogenbosch,

Wat Serviceweb aangeeft klopt. We kunnen daar momenteel nog niets over melden. In het FAQ topic vind je er meer informatie over. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. Uiteraard kunnen reacties geplaatst worden in het FAQ-topic. :)

=>> Alle communicatie rondom de combinatiekorting is in dit topic te vinden.