Beantwoord

Radio aansluiten

• 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 1429 Bekeken

Op dit moment zit ik nog bij Ziggo. Vanaf vrijdag bij T-Mobile Thuis. Ik kan niets vinden hoe de radio aangesloten wordt.
Mijn aansluiting gaat vrijdag via glasvezel.
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 11 januari 2018, 19:10

Hallo Tinnegieter,

T-Mobile biedt alleen radio aan via de TV Box en niet middels de coax kabel zoals je misschien was gewend. Je kan de radio aansluiten via de audio poort van de TV Box.

Maak je gebruik van een coax voor de radio dan heb je de volgende opties.

1. Je doet het via de audio in van de radio via de TV Box.

2. Aangesloten laten zoals het was. (Ziggo sluit het analoge signaal niet meteen af hier kan rustig 3 jaar over heen gaan)

3. Je knipt de coax kabel vanaf de radio af op ongeveer 25 cm en je verwijderd de buitenmantel en het kopervlechtwerk. en eventueel het folie.

LET OP. Binnenkort stopt ook Ziggo met de doorgifte van analoog signaal voor TV en Radio!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo Tinnegieter,

T-Mobile biedt alleen radio aan via de TV Box en niet middels de coax kabel zoals je misschien was gewend. Je kan de radio aansluiten via de audio poort van de TV Box.

Maak je gebruik van een coax voor de radio dan heb je de volgende opties.
1. Je doet het via de audio in van de radio via de TV Box.
2. Aangesloten laten zoals het was. (Ziggo sluit het analoge signaal niet meteen af hier kan rustig 3 jaar over heen gaan)
3. Je knipt de coax kabel vanaf de radio af op ongeveer 25 cm en je verwijderd de buitenmantel en het kopervlechtwerk. en eventueel het folie.

LET OP. Binnenkort stopt ook Ziggo met de doorgifte van analoog signaal voor TV en Radio!
Reputatie 5
Badge +14
ziggo blijft analoge radio door geven als analoge tv stopt .

Reageer