Beantwoord

Reactie n.a.v. een klacht over het abonnement

  • 25 september 2019
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

Ik ben sinds begin juli bezig om een door T-Mobile veroorzaakte fout te herstellen. Na diverse telefoontjes en creditnota's krijg ik nu per e-mail de vraag om een antwoord te sturen naar een noreply-adres. Is dat handig (lees: snugger)?
icon

Beste antwoord door Geniva 26 september 2019, 15:19

Hi @rgenderen , bedankt voor je bericht! Dat was inderdaad niet snugger van ons. 😊 Alle mailtjes voor T-Mobile Thuis mag je e-mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Zo gaat het vast lukken. Succes!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +2
Hi @rgenderen , bedankt voor je bericht! Dat was inderdaad niet snugger van ons. 😊 Alle mailtjes voor T-Mobile Thuis mag je e-mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl. Zo gaat het vast lukken. Succes!

Reageer