Beantwoord

recorder in rekening gebracht .

  • 17 september 2019
  • 1 reactie
  • 191 Bekeken

Nadat we een defecte recorder hadden hebben we een tweede ontvangen.
toen bleek de eerste het toch te doen.
we waren vergeten de tweede retour te sturen en hebben afgelopen maand via de factuur 175 euro betaald.
we hebben direct de recorder retour gestuurd.
graag zouden wij horen of deze is ontvangen en of we de 175 euro retour mogen ontvangen.
hartelijke groeten, Renee
icon

Beste antwoord door Piotr 24 september 2019, 12:03

Hey @houtfa,

Top dat je TV Box uit de winterslaap is ontwaakt! Ik heb gelijk een vergoeding ingediend voor de boete, zodra deze is goedgekeurd en verwerkt dan ontvang je het bedrag aankomende maand op je rekening. Bedankt voor het terugsturen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2
Hey @houtfa,

Top dat je TV Box uit de winterslaap is ontwaakt! Ik heb gelijk een vergoeding ingediend voor de boete, zodra deze is goedgekeurd en verwerkt dan ontvang je het bedrag aankomende maand op je rekening. Bedankt voor het terugsturen!

Reageer