Beantwoord

Regelmatig blokken TV, packetloss e.d.

• 27 april 2019
  • 2 reacties
  • 317 Bekeken

Wij hebben regelmatig last van storingen in het beeld van de TV.
Ook wil Netflix nog wel eens haperen of lang moeten bufferen.

Dus heb ik nu maar eens het netwerk gecontroleerd met PingPlotter en daar schrok ik best wel van.
Wat is hier aan te doen?

icon

Beste antwoord door Brian 2 mei 2019, 15:55

Hi @geraldebberink, daar kijk ik graag met je naar! Ik heb je verbinding alvast op afstand bekeken en ik zie inderdaad wat verstoring op de TV stream. De verbinding op poort 1 ziet er daarnaast goed uit maar die op poort 2 is beperkt, wat heb je hier op aangesloten? Zou je in ieder geval alvast je modem een reset willen geven door hem een seconden of 10 van de stroom te halen? De modem is ongeveer 42 dagen online, een simpele reset doet nog wel eens wonderen 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Hmmm ik heb nog geen reactie.. Is het zo een lastig probleem?
Reputatie 6
Badge +7
Hi @geraldebberink, daar kijk ik graag met je naar! Ik heb je verbinding alvast op afstand bekeken en ik zie inderdaad wat verstoring op de TV stream. De verbinding op poort 1 ziet er daarnaast goed uit maar die op poort 2 is beperkt, wat heb je hier op aangesloten? Zou je in ieder geval alvast je modem een reset willen geven door hem een seconden of 10 van de stroom te halen? De modem is ongeveer 42 dagen online, een simpele reset doet nog wel eens wonderen 😉

Reageer