Beantwoord

rekening

• 23 januari 2020
  • 5 reacties
  • 208 Bekeken

Kan factuur num 16015586 niet in een keer betalen heb maar een AOW uitkering vraag een regeling van 50.00 in de maand

Mevr wieggers

icon

Beste antwoord door Jason 23 januari 2020, 16:15

Hoi @Lana123,

Welkom op de Community, we helpen elkaar graag! Goed dat je deze vraag hier stelt. :smile: Ik zie dat je een flink bedrag open hebt staan wegens de afkoopsom. Normaliter verstrekken we geen betalingsregelingen, ik weet ook niet of onze financiele afdeling daar uitzondering voor maakt, maar nooit geschoten is altijd mis! Je kunt hen bereiken op: 023 - 7513032. Ze zijn bereikbaar tot en met 21:00. Succes, ik hoop oprecht dat het lukt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Lana123,

Welkom op de Community, we helpen elkaar graag! Goed dat je deze vraag hier stelt. :smile: Ik zie dat je een flink bedrag open hebt staan wegens de afkoopsom. Normaliter verstrekken we geen betalingsregelingen, ik weet ook niet of onze financiele afdeling daar uitzondering voor maakt, maar nooit geschoten is altijd mis! Je kunt hen bereiken op: 023 - 7513032. Ze zijn bereikbaar tot en met 21:00. Succes, ik hoop oprecht dat het lukt!

betaal ook voor telefoon,die ik niet heb???

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @m.riksen, dan wil er graag direct induiken voor je! Bedoel je een vaste telefoon of een mobiele? Dit is een T-Mobile Thuis topic namelijk. Laat het me weten, dan zorg ik ervoor dat ik zo snel mogelijk voor je aan de slag ga! :wink:

heb geen vaste telefoon

Reputatie 6
Badge +5

Bedankt voor de terugkoppeling! Dan kun je het beste een reactie plaatsen in een topic op het mobiele deel van de Community. Bijvoorbeeld in 1 van de volgende topics: Factuur en Betalingen. Succes, ik weet zeker dat er een oplossing komt! :smile:

Reageer