Beantwoord

Rekening klopt niet

• 1 februari 2021
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Vorige maand heb ik contact gehad met jullie,

Ik heb me abbo tmobile thuis verlengd. Maar de rekeningen kloppen nu niet meer
Korting is altijd leuk maar normaal betaal ik 56 euro en nu opeens dec -1.35 en nu jan 5euro.

Zouden jullie daar naar willen kijken?

Kim Malschaert

icon

Beste antwoord door Boris 5 februari 2021, 11:38

Hoi @kimhoon,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb direct met je meegekeken en zie dat een fout in het systeem de afgelopen twee maanden roet in het eten heeft gegooid. Excuses voor het ongemak! Vanaf de volgende factuur loopt dit weer helemaal goed. Let er wel op dat de volgende factuur om die reden misschien hoger kan uitvallen dan normaal gesproken. Ben je benieuwd naar details van de rekening? Check dan My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Hier vind je alle details. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @kimhoon,

Dank je wel voor je bericht! Ik heb direct met je meegekeken en zie dat een fout in het systeem de afgelopen twee maanden roet in het eten heeft gegooid. Excuses voor het ongemak! Vanaf de volgende factuur loopt dit weer helemaal goed. Let er wel op dat de volgende factuur om die reden misschien hoger kan uitvallen dan normaal gesproken. Ben je benieuwd naar details van de rekening? Check dan My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Hier vind je alle details. 

Reageer