In de my t-mobile (thuis) omgeving zie ik dat m’n eerste rekening beschikbaar is, maar ik zie alleen een bedrag, geen rekening.
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
In de my t-mobile (thuis) omgeving zie ik dat m’n eerste rekening beschikbaar is, maar ik zie alleen een bedrag, geen rekening.
Beste antwoord door Jason
Goedemorgen
Hoi
Bij jou speelt de bug ook parten. Ik zal ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk hersteld wordt zodat iedereen de facturen weer kan inzien.
We doen er alles aan om de facturen zo snel mogelijk zichtbaar te maken, maar een bug voorkomt dat de koppeling tussen het facturatiesysteem en de PDF in My T-Mobile Thuis werkt. Ik ga er achteraan en ervoor zorgen dat dit weldra opgelost wordt. Sorry voor het ongemak!
Top, alvast bedankt!
Goedemorgen
Goedemorgen
Hij doet het inderdaad weer. Snel gefixt, dank jullie wel en een fijne dag toegewenst!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.