Beantwoord

Rekening niet zichtbaar

• 11 januari 2021
  • 5 reacties
  • 98 Bekeken

In de my t-mobile (thuis) omgeving zie ik dat m’n eerste rekening beschikbaar is, maar ik zie alleen een bedrag, geen rekening.

icon

Beste antwoord door Jason 12 januari 2021, 09:30

Goedemorgen @Hapslokweg, de factuur is inmiddels zichtbaar gemaakt. Zou je het kunnen checken door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Rekening inzien My T-Mobile Thuis?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hapslokweg, welkom op de Community!

Bij jou speelt de bug ook parten. Ik zal ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk hersteld wordt zodat iedereen de facturen weer kan inzien.

We doen er alles aan om de facturen zo snel mogelijk zichtbaar te maken, maar een bug voorkomt dat de koppeling tussen het facturatiesysteem en de PDF in My T-Mobile Thuis werkt. Ik ga er achteraan en ervoor zorgen dat dit weldra opgelost wordt. Sorry voor het ongemak!

Top, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +7

Goedemorgen @Hapslokweg, de factuur is inmiddels zichtbaar gemaakt. Zou je het kunnen checken door in te loggen op jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account: Rekening inzien My T-Mobile Thuis?

Goedemorgen @Jason

Hij doet het inderdaad weer. Snel gefixt, dank jullie wel en een fijne dag toegewenst!

Reputatie 7
Badge +7

@Hapslokweg Heel graag gedaan! Een mooie dag toegewenst en stay safe!

Reageer