Beantwoord

Rekening oktober ontbreekt

  • 5 december 2019
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

In oktober heb ik een factuur betaald, het factuurnummer is TMT1009735268, maar deze is nergens terug te vinden in de Mijn omgeving. Kan ik deze nog ontvangen?

icon

Beste antwoord door Jason 9 december 2019, 20:32

Hoi @Mekkerbeh,

 

Welkom op de Community! :smile: Ik heb de factuur in een PDF aangemaakt voor je, als het goed is is deze nu zichtbaar in de Mijn Thuis omgeving. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd klaar om je te helpen!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Mekkerbeh,

 

Welkom op de Community! :smile: Ik heb de factuur in een PDF aangemaakt voor je, als het goed is is deze nu zichtbaar in de Mijn Thuis omgeving. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd klaar om je te helpen!

Reageer