Beantwoord

Rekening van vorige provider

• 24 september 2019
  • 2 reacties
  • 298 Bekeken

Hoi,

Ik ben vanaf vandaag 24-09 aangesloten op Tmobile Thuis. Precies vandaag krijg ik een rekening van mijn oude provider voor de maand oktober, maar daar zit ik nu niet meer toch? Hoe zit dit? Ik neem aan dat ik volgende maand mijn eerste rekening van Tmobile krijg?
icon

Beste antwoord door Geniva 26 september 2019, 16:07

Hi @jenniferkl , ik zou je inderdaad adviseren om contact op te nemen met Ziggo, just in case. Hoogstwaarschijnlijk is dit een standaard factuur die eerder eruit is gestuurd dan jouw officiële overstapdatum verwerkt stond in hun systeem. Als dit het geval is zal er aan de kant van Ziggo een verrekening plaats vinden op de eindafrekening. Laat me weten wat de terugkoppeling vanuit Ziggo is. Ik ga er hoe dan ook voor zorgen dat jij geen dubbele abonnementskosten hoeft te betalen. 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @jenniferkl Welkom bij T-Mobile.
Als het gaat om een rekening van je vorige Provider moet je daar even vragen of het wel klopt, Misschien hebben ze een foutje gemaakt en zijn ze vergeten je uit te schrijven.

De rekening van T-Mobile komt elke maand tussen de 20ste en de 30ste
Lees hier meer over de rekening van T-Mobile thuis
Groetjes en fijne dag!
Reputatie 1
Badge +2
Hi @jenniferkl , ik zou je inderdaad adviseren om contact op te nemen met Ziggo, just in case. Hoogstwaarschijnlijk is dit een standaard factuur die eerder eruit is gestuurd dan jouw officiële overstapdatum verwerkt stond in hun systeem. Als dit het geval is zal er aan de kant van Ziggo een verrekening plaats vinden op de eindafrekening. Laat me weten wat de terugkoppeling vanuit Ziggo is. Ik ga er hoe dan ook voor zorgen dat jij geen dubbele abonnementskosten hoeft te betalen. 😉

Reageer