Beantwoord

Reset wachtwoord modem

  • 23 november 2017
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Mijn modum is al heel oud en hacken me niemand heeft hier verstand van vanmorgen door jonge dame er onvriendelijk behandeld ja stuur wel mail met info.
Klachten kunnen niet ingevuld en verstuurd.
icon

Beste antwoord door Brian 27 november 2017, 16:18

Hi Armulder, maak je geen zorgen, de modem die jij gebruikt is dezelfde modem als die nieuwe klanten krijgen en deze is volkomen veilig en up-to-date! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact op hebt genomen om het wachtwoord van je modem te resetten. Is dit gelukt? Als ik je nog ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo,

Welkom op het Community forum van T-Mobile.
Ik vermoed dat dit gaat over T-Mobile Thuis. Zou je kunnen vertellen wat het probleem is zodat we kunnen zien wat we hier aan kunnen doen ?
Reputatie 6
Badge +7
Hi Armulder, maak je geen zorgen, de modem die jij gebruikt is dezelfde modem als die nieuwe klanten krijgen en deze is volkomen veilig en up-to-date! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact op hebt genomen om het wachtwoord van je modem te resetten. Is dit gelukt? Als ik je nog ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!

Reageer